اصفهان

جایزه ادبی مادرانه با معرفی آثار برتر به کار خود پایان می‌دهد

جایزه ادبی مادرانه با معرفی آثار برتر به کار خود پایان می‌دهد

اصفهان -همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه سومین جایزه ادبی مادرانه با معرفی آثار و هنرمندان برتر به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، مراسم اختتامیه سومین جایزه ادبی مادرانه همزمان با ولادت چهارمین ستاره آسمان امامت و ولایت برگزار می‌شود و طی آن، آثار و شاعران برتر معرفی خواهند شد.

مراسم اختتامیه این جایزه ادبی که در سومین دوره خود با نام مبارک حضرت شهربانو (س) مادر بزرگوار حضرت امام سجاد (ع) و همسر گرامی حضرت امام حسین (ع) مزین شده، با حضور شاعران و هنرمندان برجسته کشور، طلاب، اساتید دانشگاه، کارشناسان مذهبی و چهره‌های تأثیرگذار حوزه هنر، ادبیات و شعر برگزار می‌شود و طی آن، شاعران برگزیده این دوره معرفی خواهند شد.

این دوره از جایزه ادبی مادرانه پیش از این از همه علاقمندان، فعالان و هنرمندان عرصه شعر و ادبیات دعوت کرده بود آثار خود را در یکی از قالب‌های شعری با موضوعات «تأثیر تبار و خاندان نیک در به وجود آمدن فرزندان پاک»، «تاثیر پاکدامنی و نجابت در پرورش نسل‌های آینده»، «نقش معرفتی مادران بصیر در پرورش نسلی امام شناس و حقیقت باور»، «حضرت شهربانو از ایران تا خانه عصمت و طهارت» و «حضرت شهربانو از بهشت ایران تا همسری سید جوانان اهل بهشت» به دبیرخانه ارسال کنند.

آئین اختتامیه سومین جایزه ادبی مادرانه روز پنجشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ و همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام سجاد (ع) در آستان مقدس حضرت جعفر ابن الرضا (ع) برگزار می‌شود./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا