اصفهان

پرسپولیس هارمونی دارد/ لیست خریدم تامین نشد

پرسپولیس هارمونی دارد/ لیست خریدم تامین نشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: پرسپولیس نیاز به تعریف من ندارد. آنها هر دو شاخص نتیجه و ثبات را در اختیار دارند.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، محمد ربیعی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: ذوب آهن طبق آمار تیم جوان‌تری است، مثلا در دو بازی گذشته مقابل ملوان و سپاهان از چند بازیکن زیر ۲۱ سال استفاده کردیم. این به مرور زمان آورده خواهد داشت. باید صبوری کرد و فضا را برای آنها مهیا کرد. فکر می‌کنم ذوب‌آهن هر چه جلوتر برود از نظر بازدهی و عملکرد شرایط بهتری خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره وضعیت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس نیاز به تعریف و تمجید ندارد. از لحاظ شرایط تیمی کاملا حفظ شده است. چند بازیکن خوب دیگر مثل کنعانی‌زادگان و زاهدی هم به این تیم اضافه شده‌است. همیشه ثبات بهبود بخش است‌. پرسپولیس هر دو شاخص نتیجه و ثبات را دارد. به هر حال تیم از لحاظ تاکتیکی، آشنایی و هماهنگی، شناخت مربی و بازیکن هارمونی دارد. این را می‌گویم وقتی کار جدید را برمی‌دارید نمی‌شود در کوتاه مدت نتیجه شگفتی را داشت.

ربیعی تاکید کرد: فوتبال یک پروژه تکراری است. تمرین آنالیز، ترمیم آنالیز، تمرین تکرار؛ اینها چرخه فنی است. چرخه نظم و روانی هم هست تا کار به مرور بهتر شود. تجربیات مربیگری سال به سال اتفاق می‌افتد. در رفسنجان سال به سال، تیم بهتر شد. مربی نباید در کوتاه مدت قضاوت شود زمان بدهید تا فرآیند را طی کند.

وی درباره خریدهای تابستانی ذوب آهن یادآور شد: زمانی می‌رسد مربی درخواست‌هایی دارد که در حد باشگاه نیست. در حد بودجه باید ستاره جذب کرد. با بودجه‌ای که داشتیم جذب لیست ابتدایی من امکان‌پذیر نشد. مدیریت قدیم و جدید تلاش کردند و تا حدودی کار مربوط به جذب بازیکن انجام شد. بودجه ما را ۱۸۰ میلیارد تومان اعلام کردند. بخشی از این بودجه مربوط به قرارداد سال قبل بود. من روزی که تیم را تحویل گرفتم از ۱۹ نفر لیست بزرگسالان ۱۶ نفر باید می‌ماندند. به هر حال در فوتبال سلیقه مهم است.

سرمربی ذوب‌آهن درباره مدت زمان دقیق قراردادش با ذوب آهن تصریح کرد: اول پیشنهاد قرارداد سه ساله دادند. بعد از اینکه نیما نکیسا آمد و جلساتی داشتیم در نهایت دو ساله شد تا ببینیم کار چطور جلو می‌رود. امیدوارم اتفاقات خوبی برای ذوب آهن رخ دهد.

او درباره موافقت با حضور محمد اسلامی در تیم امید برای بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: در اردوی قبلی امید طبق وظیفه‌ای که می‌دانستیم او را در اختیار گذاشتیم. فکر می‌کنم اگر شایستگی داشته باشد دعوت می‌شود و ا هم کمک می‌کنیم./مهر نیوز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا