اصفهان

دپوی ۵۸ میلیاردی کالای قاچاق در یک انبار در مبارکه لو رفت

دپوی ۵۸ میلیاردی کالای قاچاق در یک انبار در مبارکه لو رفت

دپوی ۵۸ میلیاردی کالای قاچاق در یک انبار در مبارکه لو رفت

اصفهان – جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۵۸ میلیارد ریال در انبار یکی از کارگاه‌های شهرستان مبارکه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه در راستای اجرای طرح نظارت بر انبارها و شناسایی محل‌های دپوی کالاهای قاچاق در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالاهای خارجی قاچاق در انبار یکی از کارگاه‌های شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اتاق اصناف و اداره جهادو کشاورزی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۱۶ بشکه ۲۰۰ لیتری روغن گلیسیرین ،۲۰ تُن شکر و ۲ تُن توتون که همگی فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۵۸ میلیاردو ۵۰۴ میلیون ریال برآورد شده است اظهار داشت: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مبارکه شکرهای توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و مابقی کالاهای مکشوفه در محل توقیف و انبار نیز پلمپ شد و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا