اصفهان

استاندار اصفهان ازحضور حماسی مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد

استاندار اصفهان ازحضور حماسی مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد

اصفهان – استاندار اصفهان در پیامی از حضور حماسی مردم استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کرد.

استاندار اصفهان در پیامی از حضور حماسی مردم استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: طلیعه فرخنده آغاز چهل و ششمین سال انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی ایران، با حضور پرشور، با شکوه و کم نظیر مردم استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تماشایی و غرورآفرین شد.

امروز دشمن بار دیگر از هوشیاری و حضور با بصیرت مردمان این سرزمین در این تجدید بیعت باشکوه، ناامید و سرخورده شد و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی به یُمن حضور گسترده و باشکوه ملت انقلابی، بدخواهان این کشور را مأیوس و حیله‌های آنان را نقش بر آب ساخت..

اینجانب با قدردانی از آحاد مردم مؤمن، فهیم، بصیر و انقلابی استان اصفهان که همچون گذشته با شور و شعور وصف ناپذیر در جشن بزرگ انقلاب و چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب حضور یافته و حماسه‌ای بی بدیل آفریدند، پروردگار متعال را به سبب این نعمت الهی خاضعانه ستایش می‌کنم.

امید است به فضل خداوند این حضور پرشور در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی به عنوان عمل صالح، مورد رضایت درگاه الهی و حضرت ولیعصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) قرار گرفته و با استمرار حمایت‌های بی دریغ این مردم قدرشناس بالأخص در صحنه انتخابات پیش رو، مردم‌سالاری دینی و اعتلای این مرزوبوم ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی و در سایه منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب بیش از پیش استحکام یابد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا