اصفهان

استقرار امدادگران اورژانس اصفهان در مرز چذابه تا ۱۸ شهریورماه

استقرار امدادگران اورژانس اصفهان در مرز چذابه تا ۱۸ شهریورماه

اصفهان- رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: واحدهای امدادی اورژانس استان اصفهان تا ۱۸ شهریورماه به منظور امدادرسانی به زائرین اربعین در مرز چذابه مستقر هستند.

فرهاد حیدری اظهار داشت: از ابتدای استقرار واحدهای امدادی اورژانس اصفهان در مرز به بیش از ۲۵۰ مراجعه کننده امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه واحدهای امدادی اورژانس استان اصفهان از تاریخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ برای پوشش امداد سلامت مراسم پیاده روی اربعین حسینی از اصفهان به طرف مرز اعزام شده اند، تصریح کرد: ۱۰ واحد امدادی اورژانس استان اصفهان شامل ۸ آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه مستقر شدند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اعلام اینکه ۳۰ نفر از پرسنل عملیاتی اورژانس استان اصفهان در این استقراری ها حضور دارند اظهار داشت: ۲۳۷ مورد از ارائه خدمات اورژانس اصفهان به زائران اربعین حسینی به صورت ارائه مراقبت‌های سرپایی در محل بوده است و ۱۴ مورد هم به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی گفت: استقرار واحدهای امدادی اورژانس برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی تا ۱۸ شهریور ماه ادامه می‌یابد و در صورت نیاز با دستور سازمان اورژانس کشور این زمان تمدید می‌گردد./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا