ورزشی

افشاگری درویش از کلاهبرداری از بازیکنان پرسپولیس؛ روحیه آنها بهم ریخته!

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید کلاهبرداری از بازیکنان این تیم روحیه آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

رضا درویش پس از پایان دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان که با برتری دو بر صفر سرخ‌ها همراه بود، در گفتگویی با خبرنگاران به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی مبنی بر فسخ قرارداد واکنش نشان داد و همچنین اعلام کرد اتفاقی که برای بازیکنان این تیم رخ داده، از نظر روحی آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

درویش در واکنش به اینکه یحیی گل‌محمدی که نامه فسخ خود را برای سازمان لیگ ارسال کرده، چطور روی نیمکت می‌نشیند، گفت: ایشان به سازمان نامه نداده و به باشگاه نامه زده‌اند.

او در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر مشکلاتی هم برای تعدادی از بازیکنان ما به وجود آمده که از نظر روحی دچار مشکل شده‌اند. یک تعدادی پولشان را معامله کرده‌اند و ظاهرا شخصی پیدا شده که پول این بازیکنان را برده است. اینها هم برای تامین هزینه‌های زندگی نیاز دارند. برخی می‌گویند قرارداد اینها ۱۰-۲۰ میلیارد است اما به هر صورت هر که بامش بیش، برفش بیشتر. ما منکر بدهی به این عزیزان نیستیم. ضمن اینکه شما نمی‌توانید تیم ما را با هیچکس قیاس کنید.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: تیم‌های دیگر فصل قبل ۵۰۰،۶۰۰ یا ۷۰۰ میلیارد هزینه کردند و قهرمان نشدند. حالت معمول این است بازیکن تیمی که سه قهرمانی به دست آورده باشد، دنبال طلب آپشن و پاداش نباشد، چرا که هر کار باید می‌کرده، کرده است. متاسفانه هزینه‌هایی به ما تحمیل شده و ۱۱۰ میلیارد تومان، رقم بدهی‌هایی است که افشا نشده بود. همین الان حسابرس دولتی تایید کرده که باید از طریق دولت به حساب باشگاه بیاید. انشالله فضایی فراهم می‌شود که ما مزد یگانگی و زیبایی بازی و نتایج درخشان تیم را بگیریم.

او در پاسخ به اینکه آیا از رقم کلاهبرداری از بازیکنان پرسپولیس اطلاع دارد، گفت: نه باور کنید. من حسابدار آنها نبودم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا