اصفهان

نیازمند حمایت هستیم/همه چیز به کادر فنی بر نمی‌گردد

نیازمند حمایت هستیم/همه چیز به کادر فنی بر نمی‌گردد

اصفهان – سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نیازمند حمایت پیوسته از ذوب آهن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، محمد ربیعی شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از مصاف تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان با بیان اینکه خودم را به مردم رفسنجان مدیون می‌دانم، اظهار داشت: به تیم مس برای حضور در اصفهان خوش آمد می‌گویم؛ این تیم را دوست دارم و از لحاظ احساسی این نبرد برای من حساسیت خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: مس رفسنجان تیم خوبی است و به هر حال پر از بازیکنان باتجربه و کادر فنی قوی است؛ ما می‌دانیم بازی مهمی داریم و باید با تمرکز کامل برابر این تیم صف آرایی کنیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: مشکلاتی هست اما الآن همه تمرکز ما معطوف به مسیر پیشرو است. نتیجه گیری در فوتبال نیاز به زنجیره‌های متعددی دارد و همه چیز مربوط به کادرفنی نیست.

وی گفت: شروع خوبی داشتیم اما پیرامون مصاف‌های آینده باید گفت نوع قرعه کشی ما در نیم فصل اول جوری بوده که باید بازی‌های سخت خودمان را در خانه بازی کنیم؛ امیدوارم بتوانیم در این نیم فصل از فرصت‌ها استفاده کرده و در نیم فصل بعدی با اتکا به ترمیم‌هایی که خواهیم داشت، نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: مس رفسنجان تیم با تجربه‌ای است و طبق همین ما تحلیل‌هایی برای این بازی داریم.

سرمربی ذوب آهن بیان کرد: ما دنبال یک رویش جدید در اصفهان هستیم و امیدوارم همه کمک کنند؛ تا اینجای فصل به هواداران تغییر را نشان داده‌ایم. روند رو به رشد ما نیاز به حمایت پیوسته دارد که امیدوارم که این موضوع برای ذوب آهن رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: در اراک، قزوین و انزلی هواداران بانو به ورزشگاه آمدند و از تیم‌شان حمایت کردند؛ امیدوارم این اتفاق برای اصفهان هم رخ بدهد تا بتوانیم شاهد حضور بانوان در اصفهان باشیم.

ربیعی گفت: آرش قادری در بازی استقلال خوزستان رباط صلیبی پاره کرد و نادر محمدی در بازی شمس آذر قزوین اخراج شد و این دو بازیکن را برای مسابقه فردا نداریم./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا