اصفهان

۱۰ هزار همیار پلیس در نوروز ۱۴۰۳ در اصفهان همکاری دارند

۱۰ هزار همیار پلیس در نوروز ۱۴۰۳ در اصفهان همکاری دارند

اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان از حضور بیش از ۱۰ هزار همیار پلیس و پلیس یار نوجوان به منظور پیشگیری از تخلفات رانندگی در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: با آغاز سفرهای نوروزی و افزایش ترددها در سطح معابر درون شهری، پلیس راهنمایی و رانندگی نیز همچون سالیان گذشته با آمادگی کامل و حضور پررنگ در سطح شهرها، با هرگونه تخلف حادثه ساز و بی توجهی به قوانین رانندگی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور بیش از ۱۰ هزار همیار و پلیس یار نوجوان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ افزود: در تجزیه و تحلیل کارشناسان این پلیس، نقش ۱۸ درصدی این همیاران در کاهش تخلفات رانندگی به اثبات رسیده و با برنامه ریزی های صورت گرفته قطعاً شاهد حضور فعال و مؤثر همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان در ایام نوروز خواهیم بود.

رپیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص برخورد قاطع، مؤثر و قانونی با تخلفات حادثه ساز و ترافیک زا در سطح معابر درون شهری تصریح کرد: با تقویت سیستم‌های هوشمند و بکارگیری فناوری‌های روز دنیا در سیستم حمل و نقل نظیر دستگاه‌های جریمه موبایلی، استفاده از خودروی مکانیزه ثبت تخلفات، دوربین‌های مکانیزه و هوشمند ثبت تخلفات و حضور میدانی مأموران پلیس راهور، با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: در تمامی ایام طرح نوروز، پلیس با تمام توان و تجهیزات در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی است و با قاطعیت و بدون اغماض با معدود متخلفانی که باعث بروز حوادث ترافیکی و تضییع حقوق دیگران می‌شوند برخورد قانونی خواهد کرد./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا