اصفهان

دست‌وپای بسته مورایس برابر الاتحاد/بازهم یک جوان ازآکادمی می‌آید؟

دست‌وپای بسته مورایس برابر الاتحاد/بازهم یک جوان ازآکادمی می‌آید؟

اصفهان با توجه به محرومیت محمدی و حسینی نژاد در مصاف برابر الاتحاد باید دید مورایس از ظرفیت آکادمی این باشگاه برای جدال با زردپوشان عربستان استفاده می‌کند یا خیر؟

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، سپاهان اصفهان دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برابر نیروی هوایی عراق صف‌آرایی کرد که با گل فرشاد احمد زاده توانست به برتری برسد و با این نتیجه سپاهان ۱۰ امتیازی شد.

آنچه در این دیدار مصاف آینده زردپوشان برابر الاتحاد را بیش از پیش سخت کرد، اخراج دو یار کلیدی این تیم در این مسابقه بود. محمد جواد حسین‌نژاد هافبک جوان و کلیدی این تیم در دقیقه ۴۹ و هادی محمدی در دقیقه ۸۹ در حالی اخراج شدند که بازی آینده برابر الاتحاد پر ستاره را از دست می‌دهند.

این اتفاق در حالی افتاده که مورایس با لشگری از مصدومان پا به این مسابقات گذاشته بود و حالا لیست دو محروم نیز به لیست بازیکنان مصدوم این تیم اضافه شد.

با وجود این اتفاق و همچنین جدایی نیلسون، مدافع برزیلی این تیم، مورایس برای جدال برابر الاتحاد تنها محمد دانشگر و سیاوش یزدانی را به عنوان مدافعان وسط در اختیار دارد؛ موضوعی که باید دید مورایس برای آن از همان راهکار ابتدای فصل خود یعنی استفاده از ظرفیت آکادمی باشگاه استفاده می‌کند یا خیر؟!/خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا