اجتماعی

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح: تفکر بسیجی مقابله با رانت، اختلاس و خودنمایی است

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح: تفکر بسیجی مقابله با رانت، اختلاس و خودنمایی است

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: تفکر بسیجی فقط به پوشیدن لباس و شرکت در مراسم‌ها نیست، تفکر بسیجی یعنی مقابله با رانت، اختلاس و مقابله با خودنمایی .

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در جمع بسیجیان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه تشکیل فرمان بسیج ۲۰میلیونی یکی از تدابیر و درایت‌های امام خمینی (ره) در برابر اهریمنان وابسته به آمریکا و قدرت‌های بزرگ در ابتدای انقلاب بود، گفت: امروز ما این دور اندیشی را می‌توانیم با تمام وجود حس کنیم. اگر تفکر و روحیه بسیجی در جنگ تحمیلی در بین نیرو‌های نظامی اعم از سپاه و ارتش و ژاندارمری و شهربانی و کمیته و داوطلبان مردمی نبود مطمئن باشید که در مقابل ارتش تا دندان مسلح بعثی تاب مقاومت نداشتیم و دشمن بر کشور مستولی می‌شد و امروز ما ذلیل ابرقدرت‌ها بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان افزود: تفکر بسیجی آن تفکری است که باعث شد آن نوجوان ۱۳ ساله به خودش نارنجک ببندد و برای دفاع از ناموس و دین و کیان کشور زیر تانک دشمن برود و آن را منهدم کند تا الگویی برای دیگران شود.

وی تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی علیرغم خواست دشمن به دیگر اقصی‌نقاط دنیا سرایت کرده و محور مقاومت تشکیل شده و در مقابل دشمنان می‌ایستند و موفقیت‌های روز افزون خود را جشن می‌گیرند.

وی بیان کرد: در کشور‌های انگلیس، فرانسه، آمریکا و در جای جای دنیا مردم با تفکر دفاع از مظلوم و محکوم کردن ظالم، یک صدا جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه هر جا که تفکر بسیجی حاکم بوده ما پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آورده ایم، گفت: ما در سیستم‌های موشکی، صنعت دفاعی، تکنولوژی هسته‌ای و نانو و شرکت‌های دانش بنیان به لطف تفکر بسیجی و اخلاصی که داشتند پیشرفت‌های خوبی به دست آورده ایم.

رئیس سازمان قضایی با بیان اینکه تفکر بسیجی فقط به پوشیدن لباس و شرکت در مراسم‌ها و خود را به عنوان بسیجی دو آتشه معرفی کردن نیست، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی یعنی مقابله با رانت، اختلاس و مقابله با خودنمایی است.

وی افزود: تفکر حاج قاسم یک تفکر واقعی بسیجی است، او با عمل خود ثابت کرد که یک بسیجی می‌تواند چند هزار کیلومتر آن طرف‌تر از مرز‌های کشور در مقابل دشمن بایستد و با وجود شهرت و جایگاه مهم در کشور و دنیای اسلام در خدمت مردم و نظام بوده و چیزی از مال دنیا برای خودش نخواهد.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا