اصفهان

نخبگان برای رفع موانع جمهوری اسلامی بسیج شوند

نخبگان برای رفع موانع جمهوری اسلامی بسیج شوند

اصفهان-رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فارغ التحصیلان و نخبگان باید در جنگ اقتصادی نقش آفرینی کنند و برای رفع موانع جمهوری اسلامی بسیج شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی صبح پنجشنبه در چهاردهمین اجلاس عمومی مجامع بسیجیان استان اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه‌های مقاومت و غزه به ویژه شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: طبق فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب، دنیا در حال عبور از یک تغییر و تحول بزرگ است و قدرت از غرب عالم در حال انتقال به شرق عالم است و باید ببینیم جایگاه ایران در این تغییر و تحول کجا است و درباره آن بحث و گفت‌وگو شود.

وی افزود: انتشار انقلاب اسلامی نیازی به احتجاج ندارد و آن روزی که ملت بزرگ ایران انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، کشورهای عربی و به ویژه مصر در کمپ دیوید با رژیم صهیونیستی و وساطت کارتر رئیس جمهور آمریکا قرار دارد سازش امضا کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر باطل شدن مؤلفه‌های قدرت نظامی و ارتش، قدرت امنیتی و قدرت ارعاب رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی ابراز کرد: این رژیم با وجود پشتیبانی قدرت‌های استکباری نظیر انگلیس، فرانسه، آمریکا و آلمان از ابتدا تا به امروز در بزرگ‌ترین مخمصه قرار گرفته است و اگر لحظه‌ای پشتیبانی آمریکا قطع شود از صحنه روزگار محو خواهد شد.

نرم‌افزارهای درخور نظام هنوز طراحی نشده

وی افزود: جمهوری اسلامی نظامی نوپا است و بسیاری از نرم افزارهای در خور این نظام هنوز طراحی نشده‌اند؛ قوانین ما مربوط به زمان‌های گذشته است و این‌طور نیست که همه برخورداری‌های ما محصول تراوشات هیئت‌های اندیشه ورز و مجموعه‌های نخبگانی مربوط به جمهوری اسلامی باشد؛ اینجا است که ارزش و اهمیت سازماندهی‌ها، شبکه‌ها و اتصال‌ها معلوم می‌شود.

سلیمانی معتقد است که نسخه جمهوری اسلامی به عنوان الگوی جدید برای جهان اسلام و جهانی که تشنه صلح و سعادت، عدالت و آزادی است تکمیل شود که رهبر معظم انقلاب در این زمینه مراحل پنج گانه تکاملی انقلاب را ارائه داده‌اند که در گام دوم سه مرحله آن باقی مانده است.

قدرت رو به افول آمریکا

وی تاکید کرد: دولت سازی، جامعه پردازی و ورود به مرحله تمدن نوین اسلامی سه مرحله‌ای هستند که باید تکامل پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا دیگر قدرتمند نیست، تصریح کرد: آنها به لحاظ فناوری قدرت دارند اما توان بکارگیری و اعمال آن قدرت را ندارند و در نتیجه قدرتمند نیستند چرا که انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را تغییر داد.

وی خاطر نشان کرد: امروز قدرت در اختیار مردم فلسطین است و همانطور که می‌بینیم تمام راهپیمایی‌های دنیا مزین به چفیه ها و پرچم فلسطین است.

سلیمانی گفت: فلسطینیان با حمایت مردم دنیا برای خود قدرتی ساختند و این راهبردی است که انقلاب اسلامی آن را تدوین کرد و امام راحل و رهبر انقلاب آن را تداوم بخشیده و مقاومت فعال را سرمشق قرار دادند.

نخبگان برای رفع موانع جمهوری اسلامی بسیج شوند

وی رفع عیب و نقص‌های جمهوری اسلامی را ضروری دانست و گفت: بسیج بزرگترین تشکیلات مردمی انقلاب در کنار سایر ظرفیت‌ها است و اگر همه در کنار تحت یک جبهه واحد قرار بگیریم می‌توانیم در رفع مشکلات سرعت ببخشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان، ابراز کرد: همانطور که در سایر جنگ‌ها پیروز شدیم در این جنگ هم باید پیروز شویم.

وی با بیان اینکه فارغ‌التحصیلان و نخبگان باید در جنگ اقتصادی نقش آفرینی کنند، گفت: ساخت مسکن برای محرومین، تأمین آب شرب شهری و روستایی و … همه طرح‌هایی دارند که لازم است دانشگاه‌ها و گروه‌های جهادی با همکاری یکدیگر به تحقق این طرح‌ها کمک کنند و چالش‌ها را برطرف کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ملت‌های مسلمان پای کار اشغالگری ایستاده‌اند و به دنبال جراحی این غده سرطانی و محو آن هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید موضوع فلسطین را به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام دنبال کنیم و بدانیم به فرموده امام راحل قرن آینده قرن اسلام خواهد بود و اسلام سنگرهای جهان را یکی پس از د یگری فتح خواهد کرد./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا