شهرضا

دومین آیین اختصاص زمین طرح جوانی جمعیت در شهرضا برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، فرماندار شهرستان شهرضا صبح امروز یکشنبه در دومین مراسم قرعه کشی واگذاری زمین به خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، گفت: این طرح شامل شهرهایی می شود که نرخ باروری در آن ها زیر ۲ درصد باشد و کمبود زمین نیز نداشته باشند.

سید امیر جعفری با بیان اینکه نرخ باروری در شهرستان شهرضا ۱ و ۳۵ صدم درصد است،گفت: در دومین مرحله اهدای زمین به خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت ۱۰۵ قطعه زمین مسکونی به مساحت ۲۰۰ متر مربع واقع در خیابان پاسدارن برای ساخت واحد های دو طبقه به متقاضیان واگذار شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا در این مراسم با بیان اینکه از تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ تا کنون ۳۵۰۰ نوزاد در شهرستان شهرضا متولد شده اند، گفت: ۳۶۹ متقاضی دارای ۳ فرزند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن درخواست داده اند که تاکنون ۲۶۲ نفر تایید و همچنین ۵۶ متقاضی دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در سامانه ثبت نام کرده اند که تاکنون ۲۶ متقاضی تایید شده اند.

محمدحسن نادری افزود: خانواده هایی که مشمول قانون جوانی جمعیت می شوند می توانند درخواست خود را در سامانهsaman.mrud.ir ثبت کنند.

در اولین مرحله قرعه کشی واگذاری زمین به خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت شهرضا ۳۷ قطعه زمین به ۷۴ خانوار واگذار شد./سیناخبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا