اصفهان

موکب درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان میزبان زائران حسینی

موکب درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان میزبان زائران حسینی

کاشان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: موکب درمانی این دانشگاه میزبان زائران حسینی در ایام اربعین است.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، کورش ساکی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و پیاده روی زوار حسینی اظهار داشت: موکب درمانی این دانشگاه در استان ایلام میزبان زائرین اربعین حسینی است.

وی ابراز داشت: پوشش امدادی زائرین اربعین حسینی توسط مرکز اورژانس دانشگاه در شهرستان‌های ایوان و شباب استان ایلام با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۰ نفر از کارشناسان مرکز اورژانس از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ تا پایان اربعین حسینی انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: همچنین اقلام دارویی و تجهیزات موکب درمانی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه و تیم متشکل از خیرین، فعالان حوزه فرهنگی و مذهبی شهرستان ارسال شده است.

وی تاکید کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در قالب پنج اتوبوس در قالب کاروان درمانی دانشگاه در این موکب حضور یافتند.

ساکی با بیان اینکه همچنین دانشجویان دانشگاه با سه دستگاه اتوبوس به این سفر معنوی اعزام شدند، یادآور شد: هدایای فرهنگی و دارویی تهیه شده توسط دانشجویان و بانیان خیر برای کودکان عراقی نیز آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاروانی متشکل از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران وبیدگل نیز به همراه خانواده سفر خود را از کاشان به سمت مهران با یک دستگاه اتوبوس آغاز کرد./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا