ورزشی

ماجرای قهر دو بازیکن سرشناس تیم ملی؛ تجربه قدیمی قلعه‌نویی تکرار شد/ کاپیتان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا کیست؟

در فاصله چند روز به برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ماجرای بازوبند کاپیتانی تبدیل به یک داستان جدید برای سرمربی تیم ملی شده است.

ماجرای قهر دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی‌های جام ملت‌های آسیا حالا تبدیل به یک معضل برای کادر فنی تیم ملی شده هر چند قلعه‌نویی در مصاحبه روز گذشته‌اش با خبرنگاران سعی کرد وارد این مسائل نشده تا تیمش را وارد حاشیه نکند.

ماجرای قهر دو بازیکن تیم ملی یعنی حاج‌صفی و مهدی طارمی حکایت عجیبی دارد. پیش از بازی ایران و ازبکستان در تاشکند بود که سردار آزمون در رختکن اعلام کرد دوست دارد برای یک بار هم که شده بازوبند کاپیتانی را بر دستانش ببندد. مهدی طارمی که در آن بازی در غیاب حاج‌صفی باید کاپیتان می‌شد درخواست آزمون را قبول کرد و در آن بازی سردار بازوبند را بر دستانش بست اما حواشی از جایی شروع شد که آزمون تعویض شد.

درست قبل از تعویض آزمون، سعید عزت‌اللهی بازوبند را از سردار گرفت و در حالی که باید آن را به طارمی می‌داد رو به حاج‌صفی نیمکت‌نشین رفت و از وی سوال کرد چه کسی بازوبند را ببندد. حاج‌صفی هم از عزت‌اللهی خواست بازوبند را به بیرانوند بدهد و همین مساله باعث ناراحتی طارمی شد زیرا اعتقاد داشت وقتی او در زمین است عزت‌اللهی نباید از حاج‌صفی سوال می‌کرد چه کسی کاپیتان باشد!

در همین لحظات بود که طارمی حتی از قلعه‌نویی خواست تا وی را تعویض کند اما سرمربی تیم ملی واکنشی به این درخواست نداشت و خطاب به طارمی گفت به بازی ادامه داده و تمرکزش روی مسابقه باشد. از آن روز تا دیروز اختلاف بر سر کاپیتانی بین طارمی و حاج‌صفی ایجاد شد و تا امروز مسکوت ماند اما حالا قلعه‌نویی باید تصمیم بگیرد که اگر حاج‌صفی در ترکیب نباشد چه کسی باید بازوبند را بر دستانش ببنند.

پیش از این در سال ۹۱ امیر قلعه‌نویی یک بار اختلاف در استقلال بر سر بازوبند کاپیتانی را بین مهدی رحمتی، پژمان منتظری و مجتبی جباری حل کرد و حالا دوباره باید در تیم ملی همین کار را در آستانه تورنمنتی مهم برای تیم ملی فوتبال ایران انجام دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا