اجتماعی

صحرایی: فرایند اعطای مجوز کودکستان ساده می‌شود

صحرایی: فرایند اعطای مجوز کودکستان ساده می‌شود

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید نسبت به اعطای مجوز کودکستان فرایند ساده‌ای برنامه‌ریزی شود، گفت: هر فردی که خواهان دریافت مجوز تأسیس کودکستان است باید تمام صلاحیت‌های مدنظر را داشته باشد‌.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با اعضای هیأت امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت، با اشاره به اینکه این سازمان برای تمرکز فعالیت‌ها در حوزه کودک تأسیس شده است، اظهار کرد: این موضوع به معنی عدم فعالیت بقیه ارگان‌ها و نهادها نیست و همه باید پای کار باشند چرا که امور مرتبط با کودکان، امری مهم و حیاتی است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک باید آثار خود را به مخاطبان ارائه کند، گفت: وجود محصولات خوب در تربیت دوران کودکی اثرگذار است و سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک باید نسبت به شناسایی و معرفی تولیدکنندگان آثار خوب در حوزه کودک اقدام کند.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه نقش خانواده در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک بسیار مهم است، ادامه داد: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، سازمانی نوپاست و آینده روشنی پیش روی این مجموعه است. قرار است این سازمان کاری امیدآفرین را انجام دهد.

صحرایی تصریح کرد: نسبت به اعطای مجوز کودکستان فرایند ساده‌ای را برنامه‌ریزی کنید اما دقت لازم نیز به‌کار برده شود زیرا نباید اعتماد خانواده‌ها از بین برود و هرکسی که خواهان دریافت مجوز تأسیس کودکستان است باید تمام صلاحیت‌های مدنظر را داشته باشد‌.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا