اصفهان

سپاهان اصفهان میزبان آلومینیوم اراک است

سپاهان اصفهان میزبان آلومینیوم اراک است

اصفهان – سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر هندبال میزبان آلومینیوم اراک است.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، هفته دوم لیگ برتر هندبال امروز _شنبه ۱۸ شهریورماه_ با شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

تیم هندبال سپاهان در این هفته از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان میزبان آلومینیوم اراک است، سپاهانی‌ها برای فصل جدید این رقابت‌های لیگ برتر هندبال تغییراتی در کادر فنی خود به وجود آوردند و با فسخ قرارداد وسلین وویویچ، شهداد مرتجی را به عنوان سرمربی معرفی کردند. همچنین سیاست جدید در این تیم شکل گرفته که از بازیکنان بومی و جوان استفاده کنند به همین دلیل قرارداد بازیکنان ملی‌پوش خود را تمدید نکردند و بازیکنان جوان ملی‌پوش بومی را به تیم آوردند.

شهداد مرتجی فصل گذشته با سپاهان نوین بطور مشترک در رده سوم لیگ جای گرفت و این فصل قصد دارد با بازیکنان جوان و بومی حضوری مؤثر در لیگ برتر سی و ششم داشته باشد. طلایی‌پوشان در هفته نخست لیگ برتر میهمان همشهری خود پرواز هوانیروز بودند که در یک بازی نزدیک این تیم را شکست دادند.

تیم هندبال سپاهان نوین در هفته دوم در کازرون رو در روی شهید شاملی به میدان می‌رود. باتوجه بر انصراف و دوباره بازگشتن سپاهان نوین به لیگ برتر هندبال، این تیم برای هفته اول مسابقات آمادگی لازم را نداشت و مقابل نفت و گاز گچساران به میدان نرفت که باید دید در این هفته چه نتیجه‌ای برای آن‌ها رقم می‌خورد.

تیم هندبال گیتی‌پسند در این هفته میهمان تیم هندبال پلیمر خلیج فارس خرم آباد است. گیتیزن‌ها در هفته نخست بازی افتتاحیه لیگ را شکل دادند و به مصاف زغال سنگ طبس رفتند که این دیدار جذاب و تماشایی برنده نداشت و با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تیم هندبال پرواز هوانیروز مقابل صنعت مس کرمان صف آرایی می‌کند. پرواز هوانیروز در بازی قبل مقابل تیم همشهری خود سپاهان حاضر شد و عملکرد خوبی ارائه داد، اما شکست خورد.

برنامه کامل مسابقات هفته دوم به این شرح زیر است:

فرازبام خائیز دهدشت – نفت و گاز گچساران

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – سپاهان نوین

پلیمر خلیج فارس خرم آباد – گیتی پسند اصفهان

فولاد مبارکه سپاهان – آلومینیوم اراک

زغال سنگ طبس – پیکان خراسان

صنعت مس کرمان – پرواز هوانیروز اصفهان

/خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا