شهرضا

رفع تصرف اراضی ملی شهرستان شهرضا به ارزش یک هزار میلیارد ریال

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد؛

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: با تلاش و هوشیاری عوامل یگان حفاظت اراضی استان، یک مورد تعرض به اراضی ملی و دولتی شهرستان شهرضا شناسایی و اقدامات لازم در این رابطه به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در این راستا ۲۰ هکتار زمین دولتی واقع در شهرستان شهرضا رفع تصرف فوری شد گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی استان اصفهان به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بیان کرد: ارزش این زمین ۱ هزار میلیارد ریال است که به لطف خدا از ید متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

وی اظهار کرد: یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند./پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا