ایرانجهان

دریادار سیاری: توان پهپادی و جنگ الکترونیک ارتش تقویت می‌شود

دریادار سیاری: توان پهپادی و جنگ الکترونیک ارتش تقویت می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی، جنگ الکترونیک، سایبر و سایر فناوری‌های نوین دستاوردهای ارزشمندی به‌دست آورده‌ایم که تقویت این دستاوردها، با جدیت ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا ، دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز(چهارشنبه، 25 مرداد 1402) از اردوگاه‌های ساحلی شهدای آجا در گهرباران ساری و شهید رسولی نوشهر استان مازندران بازدید کرد.

دریادار سیاری با تأکید بر آمادگی همه‌جانبه ارتش برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد و با داشتن تجهیزات بومی ساخت دانشمندان جوان کشور و با اجرای تمرینات مستمر در حوزه‌های دفاعی زمینی، هوایی و دریایی، آمادگی انجام مأموریت‌های محوله را با اقتدار کامل و به بهترین شکل ممکن دارد.

وی ادامه داد: ما برای حفظ توان رزمی که توان بازدارندگی را به دنبال دارد و توان بازدارندگی نیز اقتدار را به دنبال دارد، باید حتما خودمان را برای آینده آماده نگه داریم. آنچه که امروز داریم جوابگوی نیاز آینده نیست و باید با توجه به آینده، نیازمندی‌های خودمان را تأمین کنیم، لذا پرورش نیروی انسانی کارآمد، ساخت تجهیزات جدید و اجرای تمرینات به‌روز در دستورکار ارتش قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: ما امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی، جنگ الکترونیک، سایبر و سایر فناوری‌های نوین دستاوردهای ارزشمندی به‌دست آورده‌ایم که تقویت و توسعه این دستاوردها که بخشی از توان بازدارندگی کشورمان را تشکیل داده است، با جدیت ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا