اصفهان

توقیف ۱۹دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اصفهان

توقیف ۱۹دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اصفهان

اصفهان-فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازتوقیف ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در راستای برخورد با برهم زنندگان آرامش شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان خبر داد .

سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با برهم زنندگان آسایش شهروندان و مخلان نظم عمومی در تفرجگاه‌های سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات تخصصی، ۴ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف را که با انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز موجب اخلال در نظم عمومی و برهم زدن آسایش شهروندان در تفرجگاه‌ها شده بودند را شناسایی و نسبت به اعمال قانون آنها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ۱۳ نفر از برهم زنندگان آسایش شهروندان و مخلان نظم عمومی نیز دستگیر شده که جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بساطی مهمترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم عنوان کرد و ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در این راستا، از آنها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا