ورزشی

تماس‌های پشت‌پرده مدیرعامل اسبق استقلال با برخی از استقلالی‌ها

به نظر می‌رسد تحولات در عرصه مدیریتی استقلال جدی‌تر شده است

استقلال شرایط خاصی را سپری می‌کند. رابطه میان علی خطیر و جواد نکونام دوباره شکرآب شده و طرفین هفته گذشته بر سر ماجرای لغو اردوی امارات عملا مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که می‌تواند اختلافات میان مدیرعامل و سرمربی را حل کند، تقویت کادر مدیریتی باشگاه است.

البته این‌طور که پیداست تصمیمی برای کنار گذاشتن علی خطیر وجود ندارد و اتفاقا می‌خواهند کاری کنند تا او شرایط بهتری پیدا کند روی همین اصل شایعات زیادی پیرامون بازگشت مدیران نام‌آشنایی همچون کاظم اولیایی، علی نظری‌جویباری، بهرام امیری و هاشم ساعدی به جمع آبی‌ها شنیده می‌شود. در همین رابطه شنیدیم کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال طی روزهای گذشته با تعدادی از مدیران قدیمی این باشگاه تماس گرفته و به آن‌ها گفته به کادر مدیریتی کنونی باشگاه کمک کنند تا مشکلات برای نیم‌فصل دوم و جام حذفی از سر راه برداشته شود.

اولیایی رابطه بسیار خوبی با علی آقامحمدی و همچنین علی خطیر دارد. اتفاقا صحبت‌هایی مبنی بر این‌که خود او نیز سمتی در استقلال بگیرد، مطرح است. علاوه بر مواردی که برشمردیم، می‌گویند هیئت مدیره استقلال نیز به‌زودی تکمیل می‌شود و محمدجواد ایروانی و کاظم میرولد دو مدیر اقتصادی کشور که سال‌ها عضو هیئت مدیره استقلال بودند، دوباره به کانون مدیریتی این باشگاه بازمی‌گردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا