اصفهان

تمهیدات انتظامی و ترافیکی بازی فوتبال سپاهان و الاتحاد عربستان

تمهیدات انتظامی و ترافیکی بازی فوتبال سپاهان و الاتحاد عربستان

اصفهان _ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تمهیدات انتظامی و ترافیکی این فرماندهی به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مسابقه فوتبال جام باشگاه‌های آسیا بین تیم‌های سپاهان و الاتحاد خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه اینکه فردا شب بازی حساس و بین المللی بین تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان از سری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود به همین منظور تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این بازی اندیشیده شده تا انشا الله شاهد برگزاری مسابقه‌ای عاری از کوچک‌ترین مشکل و حاشیه باشیم و بهترین میزبانی را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه فردا از تمام ظرفیت‌ها و توان موجود برای تأمین نظم و امنیت مطلوب این بازی استفاده خواهد شد افزود: طرح تأمین این مسابقه در ۳ محور قبل، حین و بعد از برگزاری مسابقه تهیه شده که توسط نیروهای سخت کوش انتظامی، یگان ویژه و پلیس راهور به اجرا گذاشته می‌شود.

سردار هاشمی فر خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاش همکاران خودم در مجموعه انتظامی استان اصفهان و سایر بخش‌ها و دست اندرکاران این مسابقه در راستای تأمین نظم و امنیت مطلوب این بازی اقدامات لازم انجام یافته و فردا شاهد یک پویایی و نشاط جمعی در بین مردم استان به ویژه جوانان عزیز باشیم.

وی با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی مقطعی در مسیر تردد تیم‌ها و همچنین اطراف محل برگزاری مسابقه عنوان داشت: انتظار ما از شهروندان به ویژه از تماشاگران و هواداران این است که همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و انشا الله با همکاری یکدیگر بتوانیم تصویری زیبا از فرهنگ ایرانی _ اسلامی خود به نمایش گذاشته و با میزبانی خوب خود به الگویی برای سایر تیم‌ها تبدیل شویم./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا