اصفهان

پوستر سی و پنجمین جشنواره کودک با هویت اصفهان طراحی شده است

پوستر سی و پنجمین جشنواره کودک با هویت اصفهان طراحی شده است

اصفهان – دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوانان گفت: پوستر سی و پنجمین جشنواره کودک با هویت اصفهان طراحی شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، مجید زین‌العابدین پیش از ظهر دوشنبه در آئین رونمایی از پوستر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوانان، اظهار داشت: بعد از چهار سال جشنواره به اصفهان بازگشته و همانقدر که بچه‌های اصفهان خوشحال هستند، من هم خوشحال هستم. ماه مهر برای بچه‌های ایران مفهوم بزرگ و زیبایی دارد که در آن شادی، نشاط، پویا، علم، تحصیل و سرزندگی است، اما در اصفهان بهار هنر و سرزندگی سینما را هم داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم جشنواره پر نشاطی داشته باشیم، اصفهان هنر بچه‌های ایران را از طریق سینما به دنیا معرفی می‌کند زیرا این جشنواره بین‌المللی است و بیش از ۴۰ کشور مختلف آثار خود را ارسال کردند.

دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوانان با بیان اینکه بعد از چهارسال دوری بچه‌های اصفهان از جشنواره استقبال خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: بیش از ۱۳۵ نفر داوطلب داوری جشنواره شدند و حدود ۳۷۷ نفر هم برای خبرنگاری آن درخواست دادند. امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولان جشنواره پر نشاطی داشته باشیم.

زین‌العابدین در خصوص طراحی پوستر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوانان، گفت: طرح‌های مختلفی وجود داشت که در نهایت پوستری با رنگ آبی که در معماری ایرانی و اسلامی رنگ هویتی است و جز رنگ‌های نمادین است را انتخاب کردیم. این پوستر خیال انگیزی بچه‌ها و به آسمان رفتنشان برتی پیشرفت را با نمادهای اصفهان نشان می‌دهد./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا