اصفهان

دولت سیزدهم متعهد به اجرای تعهدات دولت‌های گذشته است

دولت سیزدهم متعهد به اجرای تعهدات دولت‌های گذشته است

دولت سیزدهم متعهد به اجرای تعهدات دولت‌های گذشته است

اصفهان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هر وعده‌ای در هر دوره و دولتی به مردم داده شده برای ما وعده نظام اسلامی به مردم است از این رو نسبت به اجرا و تکمیل آن متعهد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، محمدرضا جان‌نثاری ظهر پنج شنبه در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان مبارکه، با بیان اینکه پرکاری مسئولان و مدیران در دولت سیزدهم بسیار بارز و کم‌نظیر است، اظهار داشت: فعالیت‌های بی‌وقفه و حضور در جمع‌های مردمی در عملکرد رئیس جمهور، وزرا، معاونان رئیس جمهور و استانداران مشهود است، سفرهای شهرستانی شورای اداری استان اصفهان نیز بر همین مبنا برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر توجه به داشته‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، گفت: بی‌توجهی به حوزه نرم‌افزاری پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام باعث شده تا نسل جوان نسبت به داشته‌های جمهوری اسلامی کم توجه و کم اطلاع باشند.

جان‌نثاری افزود: مثال آشکار برای قدرت نرم نظام ارتباط و گفتگوی چهره به چهره مسئولان در شرایط مختلف بویژه حوادث اخیر با آحاد مردم است‌.

وی با بیان اینکه بر مسئله جهاد تبیین باید سرمایه‌گذاری کرد و برای تحقق این توصیه مهم مقام معظم رهبری برنامه داشت، گفت: در استان اصفهان قبل از اغتشاشات سال گذشته برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه جهاد تبیین پیش بینی، تدوین و اجرایی شده بود و پس از آن نیز با توصیه‌های مقام معظم رهبری انجام برنامه‌ها با سرعت بیشتری دنبال شد.

جان‌نثاری در خصوص وعده‌های عمل نشده دولت‌های گذشته، خاطرنشان کرد: هر وعده‌ای در هر دوره و دولتی به مردم داده شده برای ما وعده و قول نظام اسلامی به مردم است از این رو نسبت به اجرا و تکمیل آن متعهد هستیم.

وی با تأکید بر نقش و تأثیر رسانه گفت: در دوره جدید مدیریت استان تلاش کردیم نگاه جدیدی به رسانه و اطلاع رسانی سریع و صحیح به مردم داشته باشیم.

معاون استاندار اصفهان افزود: به همت روابط عمومی استانداری، اجلاس روابط عمومی‌های استان کم نظیر و به بهترین نحو برگزار شد و همین موضوع باعث آشتی دادن روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها شد.

وی اظهار داشت: معتقد هستیم رسانه تولید خبر نمی‌کند، تولید خبر وظیفه دستگاه اجرایی است تنظیم خبر با روابط عمومی و رسانه منتشر کننده خبر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: از این رو رسانه را بال قدرتمند مدیران و دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی و اطلاع‌رسانی به مردم می‌دانیم و اصل را بر انعکاس اخبار گذاشته‌ایم مگر اینکه به دلایلی انعکاس خبر مصلحت نباشد.

وی در خصوص همراهی رسانه در اجرای فرآیند انتخابات نیز گفت: انتخابات در استان اصفهان با یک مدیریت کاملاً شیشه‌ای برگزار خواهد شد و در تمام فرآیند انتخابات اصحاب رسانه دعوت می‌شوند تا شاهد اجرای فرآیند انتخابات باشند.

جان‌نثاری افزود: به همین دلیل پس از جلسات ستاد انتخابات که به صورت هفتگی برگزار می‌شوند با رسانه ملی مصاحبه می‌کنیم و معتقد هستیم بایستی انتخابات شفاف، صحیح و براساس مرّ قانون برگزار شود.

به گزارش شهرضافردا، بیست‌وسومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان از صبح امروز ۲۶ مردادماه به شهرستان مبارکه رقم خورد./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا