ورزشی

اولین واکنش علی پروین به استعفای یحیی گل‌محمدی/ این یک چیز من‌درآوردی است!

علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان به استعفای یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

علی پرورین اسطوره محبوب پرسپولیسی‌ها در حاشیه تمرین پیشکسوتان درباره وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس هر سه روز یکبار بازی می‌کند و بازیکنانش به همین دلیل خسته هستند. هرکسی که فوتبال بازی کرده باشد با نگاه چهره بازیکنان می‌فهمید که خسته بودند.

اسطوره سرخ‌ها ادامه داد: یک روز ۴ امتیاز کم می‌کنند و فردا امتیاز را برمی‌گردانند که این به ضرر فوتبال است؛ اگر قرار به کسر امتیاز است تا آخرش بایستند.

پروین در مورد این‌که خود سپاهانی‌ها هم از وضعیت قوانین راضی نیستند، گفت: آن‌ها هم می‌توانند راضی نباشند فوتبال حرفه‌ای است؛ چرا باید سقف بودجه بگذارند؟ مگر چنین چیزی می‌شود! شما بروید قراردادهای استقلال، سپاهان، پرسپولیس و فولاد را ببینید که چگونه قرارداد بسته‌اند! این قانون یک چیز من‌درآوردی است.

پیشکسوت فوتبال درخصوص استعفای یحیی گل‌محمدی هم گفت: یحیی یک‌خرده خسته بود و این رفتارش به همین دلیل است.

علی پروین ادامه داد: یحیی باید بماند و پرسپولیس را قهرمان و دل هواداران را شاد کند. هواداران باید صبور باشند و با یک باخت سر یحیی و درویش نریزند! پرسپولیس ۶ قهرمانی آورده و هواداران این‌ها را نمی‌بیند و به محضی که پرسپولیس یک تساوی یا یک باخت می‌آورد حاشیه درست می‌کنند! پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد و فقط از لحاظ روحی خسته است و دوباره قهرمان می‌شود…

در همین ارتباط ببینید: پروین: بچه‌ها خسته‌اند؛ یحیی باید بماند/ وقتی امتیاز از سپاهان کم کردید تا آخرش می‌ایستادید/ فدراسیون مقصر است که بازیکنان را محروم نمی‌کند!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا