اصفهان

گردهمایی شاعران در مشهد آئینه‌ها

گردهمایی شاعران در مشهد آئینه‌ها

کاشان – دبیر کمیته شعر کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) گفت: گردهمایی شاعران از سری برنامه‌های این کنگره در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود.

محمود شریفی با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) اظهار داشت: این کنگره برای آشنایی هر چه بیشتر مردم و شیعیان سراسر جهان در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته شعر یکی از کمیته‌های این کنگره است، ابراز داشت: با توجه به نزدیکی ایام شهادت حضرت علی بن باقر (ع) گردهمایی شاعران اهل بیت عصمت و طهارت در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود.

دبیر کمیته شعر کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) با اشاره به اینکه این گردهمایی در شامگاه پنج شنبه و روز جمعه در مشهد اردهال برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این برنامه دو روزه علاوه بر دورهمی، شاعران سروده‌های خود را در مدح و منقبت حضرت علی بن باقر (ع) بیان می‌کنند.

وی ضمن اشاره به رونمایی از پوستر کنگره بین المللی شعر گفت: در این گردهمایی علاوه بر گردهمایی شاعران از پوستر کنگره بین المللی شعر با عنوان مشهد آئینه‌های رونمایی می‌شود.

شریفی افزود: حدود ۱۰۰ شاعر از شهرهای مختلف ایران اسلامی همچون کاشان، قم، تهران، اصفهان و کرج در این گردهمایی حضور دارند./خبرنگار مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا