ورزشی

رونالدو از برنامه‌اش در سال‌های پایانی پرده برداشت؛ تا زمانی که پاهایم بگویند…/ CR7 چه زمانی و در چه کشوری بازنشسته خواهد شد؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی الاهلی برنامه‌های بازنشستگی خود را اعلام کرد و با خبری که داد دنیای فوتبال را در شوک فرو برد.

کریستیانو رونالدو از زمان امضای قرارداد با النصر در ژانویه ۲۰۲۲ در عربستان طوفان به پا کرده است. او چهره فوتبال را تغییر داد و در تابستان امسال نام‌های بزرگی از اروپا راه او را دنبال کردند و به باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان پیوستند.

ستاره پرتغالی در ۳۸ سالگی همچنان هوادارانش را در زمین شگفت‌زده می‌کند. با این حال، او خاطرنشان کرده که زمان‌های شیرین گلزنی محدود است و در مسیر پایان دادن به دوران حرفه‌ای خود قرار دارد.

کریستیانو رونالدو ممکن است با پیراهن زرد به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد

النصر در دیداری از لیگ حرفه‌ای عربستان با نتیجه ۴-۳ بر الاهلی پیروز شد. دو تیم به رهبری کریستیانو رونالدو و ریاض محرز در دو طرف با هم روبرو شدند، و النصر در پایان با دو گل رونالدو و دو گل تالیسکا پیروز شد. پس از پایان بازی، یکی از اعضای فدراسیون رسانه‌های ورزشی عربستان بیانیه مهمی از کریستیانو رونالدو را منتشر کرد. رونالدو از تمایل خود برای پایان دادن به دوران فوتبالش در النصر خبر داد. تصمیم رونالدو برای بازنگشتن به فوتبال اروپا دنیای فوتبال را شوکه کرد.

بر اساس گزارش‌ها، رونالدو اعلام کرده که می‌خواهد النصر آخرین ایستگاه فوتبالی‌اش باشد. این بیانیه بر فداکاری او برای النصر و هوادارانش تاکید می‌کند و نشان می‌دهد که او پس از جدایی از النصر پیراهن هیچ باشگاه دیگری را نخواهد پوشید.

رونالدو تا چه زمانی به بازی ادامه خواهد داد؟

مهاجم ۳۸ ساله پرتغالی پس از انتقال به النصر به پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد. رونالدو یک قرارداد خیره‌کننده ۲۰۰ میلیون یورویی در سال امضا کرد که تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

رونالدو گفت: «من هنوز هم فوتبال را دوست دارم. هنوز هم عاشق بازی کردن، گل زدن و پیروزی در بازی‌ها هستم. تا زمانی که پاهایم بگویند «کریستیانو، دیگر همه چیز تمام شد» به بازی کردن ادامه می‌دهم. تا آن زمان به بازی کردن و کمک به تیم ادامه خواهم داد.»

بازیکن سابق رئال مادرید بار دیگر به تمجید از لیگ عربستان پرداخت و گفت: «ما بازیکنان بزرگی داریم. لیگ روز به روز در حال بهتر شدن است و مردم عربستان سزاوار آن هستند زیرا آنها افراد بزرگی هستند.»

رونالدو در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد و تاکنون در ۶ بازی ۹ گل به ثمر رسانده و بهترین بازیکن ماه آگوست شد. برنده ۵ توپ طلا علیرغم اینکه ۳۸ ساله است هیچ نشانه‌ای از افول نشان نداده است. او با دوران درخشانی که پشت سر گذاشته و توانایی خارق‌العاده‌اش هنوز تا قبل از آویختن کفش‌هایش چیزهای زیادی برای ارائه به جهان فوتبال دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا