اصفهان

خون مطهر شهدای جبهه مقاومت رژیم جنایتکار اسرائیل را منفور می‌سازد

خون مطهر شهدای جبهه مقاومت رژیم جنایتکار اسرائیل را منفور می‌سازد

اصفهان – زعیم حوزه علمیه اصفهان گفت: بی‌شک خونِ مطهر این شهیدان عزیز و سایر شهدای جبهۀ مقاومت، رژیم خونخوار و جنایتکار اسرائیل را بیش از پیش، منفور خواهد ساخت.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، آیت‌الله حسین مظاهری در پی شهادت سردار مجاهد، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است…

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

خبر شهادت سردار مجاهد، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی «رحمة‌الله‌علیه» و همراهانش به دست رژیم سفّاک صهیونیستی موجّب تأسّف گردید.

با شهادت این سردار سرافراز، اصفهانِ شهیدپرور؛ یکی دیگر از فرزندان رشید خود را در راه دفاع از حقیقت و فضیلت، به پیشگاه اسلام و قرآن، تقدیم نمود. بی‌شک خونِ مطهّر این شهیدان عزیز و سایر شهدای جبهۀ مقاومت، رژیم خونخوار و جنایتکار اسرائیل را بیش از پیش، منفور خواهد ساخت.

ضمن عرض تسلیت به خاندان و بازماندگان محترم سردار شهید زاهدی و سایر شهیدان همراه وی، به ویژه خانواده‌ها و فرزندان صبور آنان، از خداوند تعالی علوّ درجات این شهیدان والا مقام و صبر و اجر و سعادت همۀ بازماندگان را مسألت کرده و دفع شرّ دشمنان اسلام و مسلمین و بدخواهانِ ملّت بزرگ ایران، به ویژه رژیم صهیونیستی را خواستارم./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا