اصفهان

وعده الهی در نابودی جبهه کفر را اکنون در «طوفان الاقصی» می‌بینیم

وعده الهی در نابودی جبهه کفر را اکنون در «طوفان الاقصی» می‌بینیم

نائین_رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت:مردم غیور فلسطین یک کارستان با نفوذ به بدنه صهیونیست در«طوفان الاقصی»انجام دادند که به لطف الهی این کار سرانجام باعث نابودی اسرئیل شود.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در حاشیه جلسه ائمه جمعه و رؤسای کمیته امدادهای شهرستان‌های شرق استان اصفهان در نائین اظهار داشت: امروز در شهرستان نائین با تعدادی از ائمه جمعه و رؤسای کمیته امدادهای شهرستان‌های شرق استان، جلسه‌ای با موضوع همایش زکات و ترویج و تقویت فرهنگ زکات در شهرستان‌های شرق استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: استان اصفهان به قرارگاه‌های ۹ گانه برای ائمه جمعه تقسیم شده است که هر ۴۵ روز جلسات این قرارگاه‌ها با موضوعات خاص و جلسات دو قسمتی با هدف مشخصی برگزار می‌شود و امروز جلسه قرارگاه شهید ردانی پور در نائین با موضوع همایش زکات برگزار شد.

وعده الهی در نابودی جبهه کفر را اکنون در «طوفان الاقصی» می‌بینیم

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان ادامه داد: معرفی الگوهای عملی پرداخت زکات، اماکن و خدماتی که ایجاد شده است، ارائه مقاله و برگزاری مسابقات هنری در کنار ایجاد کارگروه‌های هیأت اجرایی، علمی و پژوهشی و محتوایی و دیگر کارگروه‌ها زیرمجموعه همایش زکات و جلسات فرعی با مدیریت امام‌جمعه، رئیس کمیته امداد و طلاب مناطق شرق استان اصفهان در شهرستان‌های محل زندگی، از مطالب بیان شده در این جلسه بود.

وی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، تصریح کرد: ما وعده الهی را در تحقق اهداف الهی خداوند برای نابودی جبهه کفر در اسرائیل مشاهده می‌کنیم و مردم غیور غزه و فلسطین یک کار کارستانی با نفوذ به بدنه صهیونیست انجام دادند که به لطف الهی این کار سرانجام باعث نابودی اسرائیل و فتح قدس شریف شود.

وعده الهی در نابودی جبهه کفر را اکنون در «طوفان الاقصی» می‌بینیم

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، جلسه هماهنگی و برگزاری همایش زکات در شهرستان نائین به میزبانی از شهرستان‌های شرق استان اصفهان با حضور ائمه جمعه و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های نائین، کوهپایه، کفران، سجزی، هرند، ورزنه، جرقویه و تودشک حضور داشتند.

بازدید از ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت به مناسبت هفته نیروی انتظامی و بازدید از یک کارخانه تولید کاشی در راستای تحقق شعار سال از دیگر برنامه‌های ائمه جمعه و رؤسای کمیته امدادهای شرق استان اصفهان بود./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا