ورزشی

جدایی مربی استقلالی از این تیم تایید نشد

حضور دیرهنگام مهدی رحمتی بر سر تمرین تیم نساجی این شایعه را قوت بخشید که احتمالا این مربی به خاطر انتقادات مطرح شده تصمیم به جدایی از جمع مازنی ها را دارد.

تیم نساجی در یکی دو سال اخیر دستخوش تغییرات زیادی در کادر فنی بوده است. پیش از پایان دو فصل پیش ساکت الهامی جای خود را به دستیارش یعنی اسماعیل اسماعیلی داد. فصل گذشته و در ابتدای فصل حمید مطهری عهده دار هدایت تیم نساجی شد اما او هم مثل ساکت الهامی پایان فصل را ندید و جای خود را با یک مربی اسپانیایی داد و حضور مربی اسپانیایی هم در نساجی خیلی قوام نداشت. به این خاطر که در ابتدای فصل باشگاه نساجی با مهدی رحمتی قرارداد امضاء کرد.

تنها یک پیروزی در لیگ برتر موجب انتقاد برخی از تماشاگران از مهدی رحمتی شده است اما فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم نساجی که خود در این تیم و در کادر فنی حضور داشته نسبت به این انتقادات واکنش نشان داد و تغییرات پی در پی مربی در نساجی را به صلاح این تیم ندانست و گفت: رحمتی و همکارانش خیلی زحمت می‌کشند و خیلی پای کار هستند. رحمتی مربی جوان و با دانشی است اما باید قبول کنیم نساجی در بحث کادرفنی و بازیکنان تغییرات بسیار زیادی داشته و پروسه تیم‌سازی هم زمان‌بر است. عمده‌ترین دلیل نتایج اخیر هم همین تغییرات است اما اطمینان دارم این تیم جان می‌گیرد و بار دیگر به روزهای خوبش بازمی‌گردد. اعتراض هواداران جزئی از فوتبال است. رحمتی این شرایط را در همین تیم آلومینیوم اراک نیز تجربه کرد اما از آن سربلند بیرون آمد و خودش را ثابت کرد. اطمینان دارم در نساجی هم این شرایط را بازمی‌گرداند و تیم حتما با جبران نتایج بد، دل هواداران را شاد می‌کند./خبر ورزشی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا