اجتماعی

واکنش عضو شورا به تحریف صحبت‌هایش درباره شهرداری

واکنش عضو شورا به تحریف صحبت‌هایش درباره شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: بنده هرگز صحبتی از ناپدیدشدن پول نکرده‌ام و مطرح کردن چنین مباحثی متاسفانه شیطنت رسانه‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص انتشار مطلبی منتسب به خود در برخی رسانه‌ها مبنی بر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری تهران، اظهار کرد: بنده هرگز صحبتی از ناپدیدشدن و یا گم شدن پول نکرده‌ام و مطرح کردن چنین مباحثی بدفهمی یک موضوع کارشناسی و یا متاسفانه شیطنت رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه صوت و مستندات مباحث و پرسش‌هایی که بنده در شورا مطرح کردم موجود است، یادآور شد: علاقمندان و رسانه‌ها می‌توانند به این مباحث رجوع کنند و پاسخ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران را نیز مدنظر داشته باشند.

صادقی همچنین تصریح کرد: آنچه که بنده امروز در شورا عنوان کردم این بود که بر اساس گزارشات ۴۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب شده و از این میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان در سامانه شفافیت به ثبت رسیده و شهرداری باید گزارش هزینه مابقی آن را نیز ارائه دهد و در سامانه به ثبت برساند.

وی ادامه داد: بنابر اعلام معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری این تفاوت اعداد در میزان ثبت در سامانه ناشی از پرداخت علی الحساب در پروژه‌های عمرانی و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات است، خاطرنشان کرد: ما از معاون مالی درخواست کردیم که در اولین فرصت گزارش مبسوطی از این پرداخت‌ها را به شورا ارائه دهد.

صادقی با اشاره به اظهارات معاون مالی در صحن شورا مبنی بر طبیعی بودن تفاوت پرداخت و ثبت در سامانه‌های مالی در اواسط سال مالی و پیش از جمع‌بندی پایان سال گفت: انتظار ما این است که سرعت انتشار اسناد مالی و گزارش‌های مالی در سامانه شفافیت و بازتاب آن در گزارش خزانه‌دار شورا شتاب بیشتری بگیرد.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در پایان افزود: چه کسی کلمه گم شدن پول را در شورا به کار برد؟ به هیچ عنوان مسئله گم شدن مطرح نشد و شیطنت رسانه‌ای صورت گرفته است.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا