ایرانجهان

رهبرانقلاب: قضیه غزه از یک سو صحنه مظلومیت و از سوی دیگر صحنه اقتدار است

رهبرانقلاب: قضیه غزه از یک سو صحنه مظلومیت و از سوی دیگر صحنه اقتدار است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدای استان لرستان گفتند: قضیه غزه از یک سو صحنه مظلومیت و از سوی دیگر صحنه اقتدار است.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا،‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدای استان لرستان گفتند: آمریکا شریک جرم قطعی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است.

حضور روسای کشورهای شرور در سرزمین‌های اشغالی نشانه نگرانی از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است

رهبر انقلاب در ادامه بیان کردند: حضور روسای کشورهای ظالم و شرور در سرزمین‌های اشغالی نشان دهنده نگرانی آن‌ها از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است.

دولت‌های اسلامی نباید در مقابل جنایتکاران منفعل شوند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین خاطرنشان کردند: دولت‌های اسلامی نباید در مقابل جنایتکاران منفعل شوند. پیروزی قطعاً برای فلسطین است.

قضیه غزه از یک سو صحنه مظلومیت و از سوی دیگر صحنه اقتدار است

رهبر انقلاب در ادامه تاکید کردند: قضیه غزه از یک سو صحنه مظلومیت و از سوی دیگر صحنه اقتدار است.

قضیه غزه، قضیه مظلومیت و اقتدار است/ در کنار صبر و توکل مردم غزه، ضربه غیرقابل ترمیم به رژیم غاصب یکی از مسائل اصلی است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه بیان کردند: قضیه‌ی غزه از یک سو قضیه‌ی مظلومیت است، از یک سو قضیه‌ی اقتدار است. بله مردم غزه واقعاً مظلومند و این دشمن ددمنش و خون‌خوار، رژیم تروریستی غاصب، حدّی برای جنایت نمی‌شناسد. در یک بمباران هزار نفر را شهید میکند، اینجوری است، حدّی نمی‌شناسد.

ایشان افزودند: مظلومیت مردم این‌جوری ظاهر می‌شود. اما در کنار این مظلومیت دو نقطه‌ی مهم وجود دارد: یک نقطه صبوری این مردم است، توکل این مردم است. این مردم صبوری به خرج دادند انصافاً.

رهبر انقلاب تاکید کردند:‌ در کنار این، نکته‌ی مهم دیگری که وجود دارد این است که ضربه‌ای که در این حادثه در این حمله رزمندگان فلسطینی به رژیم غاصب وارد شد یک ضربه تعیین‌کننده است. تاکنون چنین ضربه‌ای به این رژیم وارد نشده و همان‌طور که ما اول هم عرض کردیم قابل ترمیم نیست. هر چه می‌گذرد بیشتر معلوم می‌شود که قابل ترمیم نیست.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا