ورزشی

عربستان هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد

پیروزی دو بر یک عربستان در برابر عمان موجب خوشحالی تماشاگران تیم پرسپولیس شد. هر چند تیم پرسپولیس در تلاش است، مربی تیم ملی عمان را بخدمت بگیرد. یعنی برانکو.

طبیعتا اگر تیم ملی عمان در برابر عربستان به پیروزی می رسید، نه تنها شانس زیادی برای صعود به دور حذفی مسابقات پیدا می کرد، موجب بالا رفتن قیمت برانکو برای تیم پرسپولیس هم تمام می شد. از سویی ممکن بود این نتیجه تاریخی موجب تمایل شدید فدراسیون فوتبال عمان برای تمدید قرارداد برانکو شود. به همین خاطر تماشاگران تیم پرسپولیس از نتیجه ای که در این بازی رقم خورد، خوشحال شدند.

تماشاگران تیم پرسپولیس دوست دارند کار تیم ملی عمان در مرحله گروهی به پایان برسد و موجب بازگشت زودهنگام تیم ملی این کشور به خانه شود. در این صورت برانکو می تواند پیش از شروع دور برگشت بازی های لیگ برتر به اردوی تیم پرسپولیس ملحق شود.

باشگاه پرسپولیس در آخرین تحرک برای به خدمت گیری برانکو برگه مفاصا حساب مالیاتی این مربی را تحویل رضا چلنگر داده است. از سویی رضا درویش برنامه ریزی کرده با سفر به دوحه دیداری با برانکو داشته باشد و با او برای هدایت تیم پرسپولیس به توافق برسد.

پیش از آغاز جام ملت ها برانکو در یک اظهار نظر رسمی اعلام داشت؛ نمی تواند مربی پرسپولیس شود اما آنطور که از شواهد امر پیداست ممکن است نظر او تغییر کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا