اصفهان

آمار خوب الاتحاد و عبدالرزاق حمدالله مقابل تیم های ایرانی

آمار خوب الاتحاد و عبدالرزاق حمدالله مقابل تیم های ایرانی

تیم فوتبال الاتحاد و ستاره این تیم یعنی عبدالرزاق حمدالله آمار خوبی را از خود در برابر تیم های ایرانی به ثبت رسانده اند.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، تیم فوتبال الاتحاد عربستان شامگاه دوشنبه ۱۳ آذر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه ملک عبدالله جده از تیم سپاهان میزبانی کند. الاتحادی ها تنها با کسب نتیجه تساوی هم می‌توانند به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله حذفی شوند.

رسانه اخبار ۲۴ عربستان در گزارشی به بررسی دیدارهای تیم الاتحاد در تقابل با نماینده‌های ایران پرداخته است. طبق گزارش این رسانه، الاتحاد تاکنون ۲۶ بار برابر تیم‌های ایرانی بازی کرده است که در ۱۲ بازی پیروز از زمین خارج شده و ۹ بازی شکست خورده و ۵ دیدار هم با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

همچنین نماینده عربستان در ۲۶ بازی خود برابر تیم‌های ایرانی توانسته ۴۱ گل به ثمر برساند و در مقابل ۲۷ گل دریافت کرده است. علاوه بر اینکه الاتحاد آمار بسیار خوبی مقابل ایرانی‌ها دارد، عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی این تیم هم در برابر تیم‌های ایرانی بسیار موفق بوده است.

این مهاجم ۳۲ ساله، تاکنون ۹ بار با پیراهن تیم‌های مختلف مقابل نمایندگان ایران قرار گرفته است که حاصل کار او ۸ گل و ۳ پاس گل بوده که آماری فوق العاده برای این مهاجم در مصاف با ایرانی‌ها محسوب می‌شود. حمدالله سابقه رویارویی با سپاهان را هم در کارنامه خود دارد و او در دو دیدار رفت و برگشت در لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۰، توانست ۳ گل بزند و یک پاس گل هم برای هم تیمی خود به وجود آورد تا ستاره دیدار النصر – سپاهان در آن سال باشد.

در نبود کریم بنزما به احتمال خیلی زیاد، حمدالله در بازی شامگاه دوشنبه از ابتدا در ترکیب الاتحاد قرار خواهد گرفت و مسلماً خط دفاع و دروازه بان سپاهان در حضور این بازیکن کار راحتی در پیش نخواهند داشت. این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا