اصفهان

شبکه خادمان اربعین در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

شبکه خادمان اربعین در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

اصفهان- معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان از راه‌اندازی شبکه خادمان اربعین در استان با حضور همه دست اندرکاران این کنگره عظیم خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در نشست اعضای «ستاد اربعین حسینی»، اظهار داشت: شبکه بزرگ خادمان اربعین با حضور همه دست اندر کاران این کُنگره عظیم معنوی در استان راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش عظیمی از این شبکه را موکب داران تشکیل خواهند داد و بخش‌های دیگر آن توسط فعالان حوزه حمل و نقل، رانندگان، مجموعه بهداشت و درمان، هلال احمر، رسانه‌ها، فعالان فرهنگی، طلاب، فرماندهی انتظامی، شهرداری، اتباع و گمرک ایجاد خواهد شد.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: این شبکه بزرگ حدود ۱۰ هزار نفر از خادمان اربعین را در استان اصفهان در بر خواهد گرفت که همه آنها در محل کار خود می‌توانند در کنار شغل و حرفه اصلی خود به‌عنوان خادم اربعین هم فعالیت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان اظهار داشت: اربعین، تراز و توانمندی مدیریتی را در کل کشور چند پله ارتقا داده است و به همه ما گوشزد می‌کند در صورتی‌که مردم را بیشتر در کارها دخالت دهیم کارهای به ظاهر نشدنی انجام خواهد شد و این تراز بیش از پیش ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هنگامی که پای عشق و ارادت به امام حسین (ع) در میان باشد، همه برای خدمت با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

جان نثاری با اشاره به اینکه جلسه‌های ستاد اربعین در استان اصفهان به‌صورت ماهانه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: همایش بزرگ اربعین، نعمت خداست که برکات داخلی و خارجی بسیاری برای ما به‌همراه دارد و باید قدر آن را بدانیم و بیش از پیش به جامعه معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۷۲ موکب برای برگزاری مراسم اربعین حسینی از استان اصفهان ساماندهی شد، افزود: ۳۰۰ هزار نفر در اربعین امسال از این استان عازم کربلا شدند که حدود ۱۴۰ هزار نفر آنها با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و در مدت زمان محدود چند روزه منتقل شدند./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا