ورزشی

باشگاه تراکتور از خجالت سپاهان درآمد

باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران از باشگاه سپاهان به علت تخلف از مقررات سقف بودجه و دور زدن دستورالعمل‌های مذکور در آن شکایت کرده است.

باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ رسماً از باشگاه سپاهان شکایت کرد. استناد قانونی این شکایت عدم رعایت ماده 51 آیین‌نامه انضباطی است، اما در آن به مسائلی اشاره شده که به نحوه دور زدن قانون سقف بودجه و پیشنهاد مالی بالای باشگاه اصفهانی به بازیکنان تأکید شده است.

باشگاه تراکتور در نامه خود به سازمان لیگ تاکید کرده که انتقال مبالغ قرارداد بالای بازیکنان به سال‌های بعد هم نوعی تخلف است.

در بخش پایانی نامه که امضای هوشنگ نصیرزاده در پای آن دیده می‌شود جذب تعداد بالای مهاجمان دلیلی دیگر بر تخلف سپاهانی‌ها قلمداد و در پایان به کمیته انضباطی پیشنهاد شده است که باشگاه سپاهان به‌عنوان تنبیه طبق قانون تواند به دسته‌های پایین‌تر سقوط کند.

در حالی که فقط چهار هفته از فصل بیست‌وسوم لیگ برتر گذشته است، اما تعداد شکایت باشگاه‌ها از هم به بیش از هفته‌های برگزار شده می‌رسد! در روزهای اخیر بارها شاهد شکایت باشگاه‌های لیگ برتری از یکدیگر بوده‌ایم که آخرین آنها همین شکایت تراکتور از سپاهان است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا