اصفهان

۳ عامل سرقت ۵۰ گوشی در اصفهان دستگیر شدند

۳ عامل سرقت ۵۰ گوشی در اصفهان دستگیر شدند

اصفهان – رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می‌کردند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان و شکایت مال باختگان به پلیس موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص پرونده مذکور را آغاز کرده و دریافتند که سارقان ۳ نفر هستند که به وسیله یک موتورسیکلت گوشی‌های شهروندان را از دست آنان قاپ زده و به سرعت از محل متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: کارآگاهان با تحقیق از مال باختگان و به کارگیری یک سری اقدامات تخصصی سارقان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تاکنون سارقان توسط ۵۰ نفر از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفتند از تحویل آنها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام صحبت کردن با گوشی تلفن همراه مراقب باشند و در صورت مواجه شدن با این سارقان از درگیر شدن با آنها اکیداً خودداری و در اسرع وقت مشخصات ظاهری و در صورت امکان شماره پلاک موتورسیکلت یا خودروی آنها را به پلیس اطلاع دهند و شماره سریال تلفن همراه خود را نیز در جایی یادداشت کنند تا در صورت سرقت بتوان آن را ردیابی کرد./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا