ایرانجهان

رئیسی: دستگاه‌های دولتی موظف به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان هستند

رئیسی: دستگاه‌های دولتی موظف به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان هستند

رئیس‌جمهور،گفت: همه دستگاه‌های دولتی موظفند در راستای اجرای مصوبه ایجاد خط ارتباط کاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، در ابعاد مالی و حقوقی از این شرکت‌ها حمایت به‌عمل آورند.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیأت دولت، از همه نهادها، سازمان‌ها و افرادی که در مدت برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، در عراق و ایران، به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت کرده و در تبدیل این آیین مذهبی به حماسه‌ای بزرگ و تمدن‌ساز نقش داشتند، قدردانی و تمجید کرد.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع) و اشتیاق مردم برای مشرف شدن به زیارت امام رئوف در این ایام، از همه دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران مرتبط خواست که تمام توان و تلاش خود را برای تسهیل تشرف مردم به این مناسک معنوی به‌کار گیرند.

رئیسی در ادامه با اشاره به وقوع حادثه دلخراش زلزله در کشور مغرب، یاری رساندن به برادران دینی و مردم مسلمان این کشور را وظیفه‌‌ای اسلامی و انسانی برشمرد و مقرر گردید هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک به مردم مغرب اقدام کند.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش به گزارش معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور درباره افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان همکار با وزارت نیرو به 900 و شرکت‌های همکار وزارت نفت به 500 شرکت و نیز 6 برابر شدن حجم قراردادهای منعقد شده از سوی دستگاه‌های اجرایی با شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های دولتی موظفند در راستای اجرای مصوبه ایجاد خط ارتباط کاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، در ابعاد مالی و حقوقی از این شرکت‌ها حمایت به‌عمل آورند.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا