اصفهان

شهروندان اصفهانی از فرصت احیای بافت فرسوده استفاده کنند

شهروندان اصفهانی از فرصت احیای بافت فرسوده استفاده کنند

اصفهان- عضو شورای شهر اصفهان گفت: مصوبه بافت فرسوده ابلاغ شد، شهروندان از این فرصت کم نظیر باید استفاده کنند که احیای بافت‌های فرسوده در شهر رونق بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول میرباقری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: در هفته گذشته دو شب قدر را در کشور شاهد بودیم که یکی از آن نیمه شعبان و دیگری انتخابات بود.

وی افزود: هفته گذشته شاهد برگزاری رویدادهای بسیار قابل توجه نیمه شعبان بودیم، جمعیت کثیری در جشن این روز در میدان امام علی (ع) حضور پیدا کردند که امیدواریم چنین رویدادهایی در این میدان اجرا شود تا شاهد رونق آن باشیم.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انتخابات شب قدر دیگری بود که هفته گذشته برگزار شد گفت: از کسانی که رأی نیاوردند تشکر می‌کنم که به رغم هزینه و زحمت بر شکوه انتخابات افزودند. بعضی از این افراد حتی می‌دانستند رأی نمی‌آورند اما به امید افزایش مشارکت در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در هفته‌های اخیر شاهد بودیم که مصوبه بافت فرسوده ابلاغ شد، شهروندان از این فرصت کم نظیر باید استفاده کنند و این فرصت خوبی است که احیای بافت‌های فرسوده در شهر رونق بگیرد.

میرباقری تصریح کرد: برای بازگشایی گلوگاه‌ها براساس مصوبه تسهیلات خوبی به شهروندان داده می‌شود و از آن‌ها می‌خواهیم از فرصت پیش آمده استفاده کنند تا نسبت به بازگشایی گلوگاه‌ها اقدام شود تا برای احیای بافت‌های فرسوده اقدام مناسب انجام شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا