ایرانجهان

رئیسی: طرح برخی اتهامات ناروا در ارتباط با مولدسازی غیرمنصفانه است

رئیسی: طرح برخی اتهامات ناروا در ارتباط با مولدسازی غیرمنصفانه است

رئیس‌جمهور، گفت: طرح برخی اتهامات ناروا در ارتباط با آیین‌نامه اجرایی و تلاش‌های دولت برای عملیاتی کردن قانون مولدسازی غیرمنصفانه است که احتمالا با انگیزه‌های خاصی بیان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به سپری شدن نیمی از سال «رشد تولید و مهار تورم» اظهار کرد: همه بخش‌های اجرایی موظفند اقدامات شش ماه گذشته خود را از منظر شعار سال رصد و بازنگری کنند تا چنانچه در تحقق هدف «رشد تولید و مهار تورم» خلاء یا نارسایی وجود دارد با فوریت برطرف نمایند.

رئیس‌جمهور در ادامه با تأکید بر تسریع در اجرای قانون مولدسازی، افزود: مولدسازی الزام قانونی اجرا نشده از دوره‌ دولت‌های قبل بود که دولت مردمی به منظور کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولت آیین‌‌نامه‌ای برای تسهیل و تسریع اجرای آن تدوین کرد، بنابراین طرح برخی اتهامات ناروا در ارتباط با آیین‌نامه اجرایی و تلاش‌های دولت برای عملیاتی کردن قانون مولدسازی غیرمنصفانه است که احتمالا با انگیزه‌های خاصی بیان می‌شود.

رئیسی همچنین از همه دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران تمهید و تسهیل حضور باشکوه و عظیم عاشقان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام رضا (ع) قدردانی کرد و گفت: 25 شهریور جلوه دلدادگی مردم دین‌مدار ایران اسلامی به امام رضا (ع) و اهل بیت رسول گرامی اسلام در سراسر کشور بود و باید برای شکر این نعمت سر بر آستان الهی بساییم.

در جلسه امروز دولت همچنین استانداران هرمزگان و ایلام، از روند اجرای برنامه‌های دولت، مصوبات سفرهای استانی، احیای واحدهای تولیدی راکد و پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه عمران و زیرساخت‌های استان محل مأموریت خود در دو سال گذشته گزارش‌هایی ارائه کردند.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا