اصفهان

۵ هزار دختر محجبه در اجتماع بزرگ دهه‌هشتادی‌ها شرکت می‌کنند

۵ هزار دختر محجبه در اجتماع بزرگ دهه‌هشتادی‌ها شرکت می‌کنند

۵ هزار دختر محجبه در اجتماع بزرگ دهه‌هشتادی‌ها شرکت می‌کنند

اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.

به گزارش خبرنگار شهرضافردا، حجت الاسلام حسن بابایی در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به تعابیر متفاوت رهبرمعظم انقلاب از دهه‌های مختلف، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تعاریف مختلفی را بیان می‌کنند و دهه ۶۰ را دهه مظلومی می‌دانند که یک آلبومی از اتفاقات در این دهه وجود دارد ازجمله فتنه‌ها، کودتا، خیانت رئیس جمهور و عزل قائم مقامی رهبری که در واقع دهه شصتی‌ها فرماندهان میدان بودند.

وی افزود: دهه هفتادی‌ها میدان داری کردند و انقلاب را از پایین به دامنه رساندند و در مورد دهه هشتاد دو تفسیر وجود دارد.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان خاطر نشان کرد: دشمن می‌گوید دهه هشتادی‌ها افرادی هستند که اهل اعتراض و انتقاد هستند و مقام معظم رهبری با قسمت اول این تعریف موافق هستند و آنها را اهل مطالبه‌گری می‌دانند اما این دهه را به گونه‌ای تعریف می‌کنند که انقلاب و جمهوری اسلامی را به اوج می‌رسانند.

وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته که نشانه‌هایی از امیدواری و واقعیت دهه هشتادی‌هاست، گفت: اولین اتفاق راهپیمایی سال گذشته بود که بعد از اغتشاشات چنین راهپیمایی عظیمی رخ داد و حماسه‌ای خلق شد که دیگر میدان امام (ره) دیگر گنجایش جمعیت نداشت.

حجت الاسلام بابایی ادامه داد: رخداد بعدی اعتکافی بود که به دلیل کرونا برگزار نشد و یک مرتبه با استقبال ۴۰۰ هزار دهه هشتادی برای مشارکت در اعتکاف روبرو شدیم و این وقایع نشان دهنده امیدواری و حضور مؤثر دهه هشتادی‌هاست.

وی با بیان اینکه این موارد وظایف ما را برای این دهه سنگین می‌کند و مخاطب اصلی سنین دانش‌آموزی است، گفت: باید کارهای تبیینی و تحریکی انجام شود که با آغاز مدارس و کرسی‌آزاد اندیشی این امر تحقق پیدا می‌کند و از بُعد دیگر باید کارهای تبلیغی هم نیاز است.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: دشمن به دنبال این است که نشان دهد کشف حجاب کننده‌ها و بی‌حجاب زیاد است در صورتی که غلط است و این آمار را در مقابل میزان اندکی از این موارد بیان می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری همایش دهه هشتادی‌ها و هفتادی‌ها، گفت: ۵ هزار دانش‌آموز و دانشجو فردا در همایش شرکت می‌کنند و باید این ذهنیت را تغییر داد که محجبه‌های ما در اکثریت قرار دارند و حتی این موضوع در صدر اسلام هم بوده که باید مقابل چشم دشمن قوی نشان داده شویم.

حجت الاسلام بابایی ادامه داد: در واقع با نشان دادن چنین همایشی لرزه به تن دشمن می‎‌افتد که واقعیت جامعه ایرانی اسلامی را نشان می‌دهد و این مانورها هرچند یک بار باید برگزار شود که می‌توانیم روی دهه هشتادی‌ها وخانم‌ها و دخترها حساب بازکنیم.

وی با بیان اینکه فردا میزان و تعداد حزب الهی محجبه را به رخ جهانیان می‌کشانیم، تصریح کرد: این همایش فردا با عنوان همایش دهه هشتادی‌ها و هفتادی‌ها در گذر چهارباغ از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا زمان مغرب و عشا برگزار می‌شود.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: سخنران حاج آقامحسنی و مداح هم سجاد محمدی که یک فرد رسانه‌ای و جوان‌پسند است دعوت شده‌اند. البته دکلمه خوانی و سرود هم در کنار آن برپا می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی با مناسبت‌های مختلف در آینده برنامه‌ریزی می‌شود./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا