اصفهان

تیره روزی‌های تراکتور مقابل هوادارانش/ ذوب ۴ گل به تبریزی‌ها زد!

تیره روزی‌های تراکتور مقابل هوادارانش/ ذوب ۴ گل به تبریزی‌ها زد!

دیدار تیم های فوتبال تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان با برتری شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر با قضاوت سیدوحید کاظمی و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری (۳۳ – صفا هادی)، شجاع خلیل‌زاده، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد، محمد نادری، عارف آقاسی (۳۳- سیدمحمد حسینی)، رحمان جعفری، میلتوش دلتیچ، امیرحسین حسین زاده

ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرپاد، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی

بازی در نیمه اول آرام آغاز شد و دو تیم بیشتر به دنبال محک زدن هم بودند. در دو دقیقه ۲۳ و ۲۴ بازیکنان ذوب آهن دو موقعیت به دست آوردند که ابتدا سر فریبرز گرامی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت و سپس روی ارسال از نقطه کرنر کمال کامیابی نیا به ضربه سر به توپ ضربه زد که توپ او هم با اختلاف کمی این بار از کنار دروازه راهی اوت شد.

تراکتور در دقیقه ۳۰ و به وسیله ریکادو آلوز صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن نفس گیر از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت. در دقیقه ۳۳، پاکو خمز سرمربی تراکتور دست به دو تغییر در ترکیب تیم خود زد و صفا هادی و سیدمحمد حسینی به ترتیب جایگزین مهدی شیری و عارف آقاسی شدند.

گل اول برای ذوب آهن

در دقیقه ۳۴ بازیکنان ذوب آهن از سمت چپ به وسیله امیرحسین جدی صاحب توپ شدند و این بازیکن با پاسی در عرض، محمدحسین اسلامی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که این بازیکن در حالی که ۳ بازیکن تراکتور را رو به روی خود می‌دید با شوتی زمینی و دقیق توپ را به تور دروازه تراکتور چسباند تا حساب کار یک بر صفر به سود ذوب آهن شود.

در نهایت نیمه اول این بازی با یک گل به سود ذوب آهن خاتمه یافت.

شروع نیمه دوم

تیم فوتبال تراکتور نیمه دوم را برای جبران گل خورده بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ ریکاردو آلوز از بیرون محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاضله کمی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

طوفان ۴ دقیقه ذوب آهن در یادگار امام

بازیکنان ذوب آهن که با پیروزی به دست آمده در نیمه اول برای حفظ نتیجه و حتی به دست آوردن گل‌های بعدی در نیمه دوم وارد زمین شده بودند، توانستند در دو دقیقه ۵۷ و ۶۱ دو بار دروازه تراکتور را باز کنند تا هواداران این تیم در شوک فرو بروند.

ابتدا و در دقیقه ۵۷ در حالی که بازیکنان تراکتور در نزدیکی محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ بودند، با اشتباه توپ را لو دادند و توپ به محمدجواد محمدی رسید و این بازیکن با سرعت بالای خود توپ را به محوطه جریمه تراکتور رساند و در حالی که دفاع تراکتور عقب مانده بود با پاسی در عرض محمدحسین اسلامی را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک ضربه در مصافی تک به تک با پورحمیدی گل دوم خود و ذوب آهن را به ثمر رساند.

پس از آن و در دقیقه ۶۱، روی شروع مجدد پارسا جعفری از درون دروازه بان اشتباه حسینی مدافع تراکتور توپ به محمدجواد محمدی رسید و این بازیکن با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر پورحمیدی به سمت دروازه فرستاد و در یک قدمی خط دروازه با یک ضربه آرام گل سوم را برای ذوب آهن به ثمر رساند.

پس از دریافت گل سوم، هواداران تراکتور کم کم ورزشگاه یادگار امام را ترک کردند.

در دقیقه ۸۲، شوت سنگین امیرحسین رنگرز از پشت محوطه جریمه در گوشه دروازه تراکتور قرار گرفت تا این تیم شکست سنگینی را در خانه متحمل شود.

در دقیقه ۴+ ۹۰ یک ضربه پنالتی برای تراکتور شکل گرفت و مهدی عبدی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا