ورزشی

رحمتی پس از شکست لحظه‌آخری؛ تاوان این اشتباه را تیم من داد/ ای کاش اصلاً…

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: یک اشتباه از کمک داور و دیر اعلام کردن آفساید باعث شد تاوان اشتباه داور را تیم من پرداخت کند.

سیدمهدی رحمتی پس از شکست ۲ بر یک نساجی مقابل نوبهار ازبکستان در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی در نیمه اول انجام دادیم. در این نیمه حریف را تحت فشار قرار دادیم و توانستیم به گل هم برسیم که به همین خاطر از بازیکنانم تشکر می‌کنم. ما نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و شرایط بازی نرمال پیش می‌رفت، اما یک اشتباه از کمک داور و دیر اعلام کردن آفساید باعث شد تاوان اشتباه داور را تیم من پرداخت کند.

وی ادامه داد: باید بازیکنانم را ستایش کنم که فوتبال خوبی ارائه کردند و با اعتمادبه‌نفس بازی کردیم. فکر می‌کنم فشار تماشاگر روی داور مسابقه خیلی تأثیرگذار بود. خیلی از خطاهایی که می‌توانست به نفع ما بگیرد را با نامهربانی نگرفت، همین‌طور ۱۱ دقیقه وقت اضافه گرفت و برای تیم ما که از دقیقه ۵۰، ده نفره بازی کردیم خیلی سخت بود. تحت فشار قرار گرفتن تیم ما باعث شد که نتیجه را واگذار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: ما یک تعویض اجباری هم داشتیم و البته یکی دو بازیکن‌مان هم با بیماری مجبور به بازی بودند و خیلی زود آنها را از زمین بیرون کشیدیم. مهرداد عبدی هنوز به مرز آمادگی صد درصد نرسیده است ولی مجبور شدیم از او به دلیل نداشتن بازیکن استفاده کنیم. از تک‌تک بازیکنانم ممنون هستم بابت فوتبال خوبی که در نیمه اول بازی کردند. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد فکر می‌کنم در نیمه دوم گل دوم‌مان را هم می‌زدیم و بازی را می‌بردیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین اتفاقات فوتبالی از زمانی که بازی می‌کردم و الان مربیگری می‌کنم برای ما اتفاق افتاد و اصلاً برای من قابل هضم نیست، چون هیچ‌طوری نمی‌توانم خودم را قانع کنم که کمک داور اشتباه و آفساید را دیر اعلام کند و پنج ثانیه بعد از آن بازیکن من از زمین اخراج شد. من نمی‌توانم این مسئله را قبول کنم، ای کاش اصلاً VAR نبود و آفساید اعلام نمی‌شد. آخر بازی داور به من گفت چون دروازه‌بان از دروازه بیرون بود من بازیکن شما را اخراج کردم. من می‌گویم اصلاً آفساید بوده است و نمی‌توانم خودم را قانع کنم که چه بدشانسی بود که دامن تیم ما را گرفته است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم به خاطر زحمتی که کشیدند و انرژی گذاشتند، اما در نهایت نتوانستیم به آن چیزی که شایسته‌اش بودیم برسیم و امیدوارم در ادامه لیگ قهرمانان این سه امتیازی که اینجا از دست دادیم، جبران کنیم.

وی درباره حضور هواداران ازبکی در ورزشگاه گفت: آنها تا دقیقه ۱۰۱ از تیم‌شان حمایت کردند و با فشاری که روی بازی گذاشتند باعث شدند یک اشتباه اتفاق بیفتد. فکر می‌کنم سه امتیاز بازی برای هواداران نوبهار بود و برنده واقعی بازی امروز تیم ما بود که ۱۰۲ دقیقه با اشتباه کمک داور تمام تلاشش را کرد./تسنیم

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا