اجتماعی

قوه قضائیه: مدیر مسؤول هیچ رسانه‌ای به دلیل انتشار نتایج نظرسنجی احضار نشده

قوه قضائیه: مدیر مسؤول هیچ رسانه‌ای به دلیل انتشار نتایج نظرسنجی احضار نشده

برخلاف ادعای رسانه‌های معاند مدیر مسؤول هیچ رسانه‌ای به دلیل انتشار نتایج نظرسنجی احضار نشده است؛ بلکه مرجع قضایی بعد از انتشار نتایج نظرسنجی، مدیر مسؤول را احضار کرده است تا مستندات نظرسنجی را ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، صبح امروز مرکز رسانه قوه قضائیه خبری درباره احضار مدیر مسؤول یکی از رسانه‌ها در رابطه با انتشار نتایج یک نظرسنجی در موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی در کشور به منظور ارائه مستندات منتشر کرد.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر، جریان‌های تحریف و دروغ در خارج و داخل کشور فعال شدند و عنوان کردند که مدیر مسؤول این رسانه به دادسرا احضار و در پی آن مجبور به حذف مطالب از خروجی رسانه خود شده است در صورتی که در مطالب منتشر شده از سوی مرکز رسانه قوه قضائیه به صراحت عنوان شده است که مدیر مسؤول این روزنامه صرفا برای ارائه مستندات نظرسنجی دعوت شده است.

همچنین هیچ توصیه و تأکیدی از سوی مرجع قضائی در رابطه با حذف مطلب به مدیر مسؤول این روزنامه نشده است و این رسانه بعد از درخواست برای ارائه مستندات اقدام به حذف مطلب خود کرده است و اگر رسانه چنین مستنداتی دارد به مرجع قضایی ارائه کند.

برخلاف ادعای رسانه‌های معاند مدیر مسؤول این رسانه به دلیل انتشار نتایج نظرسنجی احضار نشده است بلکه مرجع قضائی بعد از انتشار نتایج نظرسنجی، مدیر مسؤول را احضار کرده است تا مستندات نظرسنجی را ارائه دهد.

به گزارش شهرضافردا، سایت روزنامه شرق چند روز پیش یک نظرسنجی درباره لایحه عفاف و حجاب منتشر کرده بود.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا