ورزشی

کولاک کهشانی‌ها، خفاش‌ها را نابود کرد

تیم رئال مادرید در شبی که دو بازیکن برزیلی‌اش خوش درخشیدند، خفاش‌ها را در سانتیاگو برنابئو تحقیر کرد.

در آخرین بازی شب دوم از هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید در خانه به مصاف والنسیا رفت و میهمانش را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید.

شروع بهتر کهکشانی‌ها در این بازی با گلزنی کاپیتان دنی کارواخال در دقیقه ۳ همراه شد و سه دقیقه به پایان نیمه نخست، وینیسیوس جونیور با ثبت اولین گل خود، برتری تیم میزبان را تثبیت کرد. وینیسیوس جونیور که از بازی قبلی‌اش برابر والنسیا به خاطر توهین‌های نژادپرستانه هواداران این تیم خاطره خوشی نداشت، اتفاقات تلخ آن بازی را با زدن دومین گل خود در دقیقه ۴۹ تلافی کرد. تنها یک دقیقه از رسیدن رئال مادرید به سومین گلش گذشته بود که روی اشتباه مهلک دروازه‌بان والنسیا، رودریگو دیگر ستاره برزیلی تیم میزبان صاحب فرصتی ایده‌آل شد و او نیز پای خود را به گلزنی باز کرد. رودریگو نیز مانند هموطنش در این بازی دبل و در دقیقه ۸۴ برای پنجمین بار دروازه خفاش‌ها را باز کرد. والنسیا در دقیقه ۸۸ توسط اوگو دورو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا از سنگینی شکست بکاهد، اما در نهایت باخت تا بعد از پنج بازی بدون باخت متوالی،‌ برای پنجمین بار در این فصل طعم شکست را بچشد.

با این پیروزی که رئالی‌ها آن را در غیاب ستاره انگلیسی و بهترین گلزن‌شان جود بلینگام کسب کردند، ۳۲ امتیازی شدند و در رده دوم جدول به تعقیب جیرونای صدرنشین که ۳۴ امتیاز دارد، ادامه دادند. این در حالیست که بارسلونا با یک بازی کمتر و ۲۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. والنسیا نیز با ۱۸ امتیازی که از قبل داشت، در رده نهم جدول قرار گرفت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا