ورزشی

تغییر شیوه بازی تیم ملی به خاطر مهدی طارمی!

تیم ملی فوتبال ایران مهیای بازی با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها می‌شود و این در حالی است که قادر به استفاده از مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی نیست.

احتمالا تیم ملی برای بازی با ژاپن و به بهانه غیبت مهدی طارمی با ایده جدید به میدان بیاید که این ایده بازی با یک مهاجم است. در این صورت شیوه بازی تیم ملی به ۱-۳-۲-۴ تغییر خواهد کرد و سردار آزمون تنها مهاجم ما در این بازی خواهد بود و بازیکنی که در پست ۱۰ به میدان می‌آید، سامان قدوس خواهد بود و پشت سر او هم دو هافبک دفاعی بازی خواهند کرد.

این ایده نه تنها به خاطر غیبت مهدی طارمی بلکه به خاطر قدرت تیم ملی ژاپن در فاز تهاجمی هم هست. تیم ملی در صورت بازی با دو هافبک دفاعی در جلوی خط دفاعی بهتر قادر خواهد بود، جلوی حملات ژاپنی‌ها را بگیرد و در انتقال با بازیکنان سرعتی قادر خواهد بود، دروازه تیم ژاپن را تهدید کند.

این بازی شنبه ساعت ۱۵ در دوحه برگزار می‌شود و تیم ملی در صورت پیروزی می‌تواند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات راه پیدا کند. دیدار مقابل ژاپن فرصت خوبی است که ایران انتقام ۴ سال پیش را بگیرد؛ مسابقه‌ای که ایران ۳ گل خورد و نتوانست در آسیا به روی سکو برود./خبر ورزشی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا