ورزشی

عکس| دراماتیک‌ترین لحظه ورزش ایران در هانگژو/ پرچم ایران بالاتر از طلا و نقره

تصویر ۲نفره احسان حدادی و حسین رسولی پس از کسب مدال طلا و نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو سوژه رسانه‌های ورزشی شده است.

احسان حدادی قهرمان سرشناس و پرافتخار ایران امروز به همراه احسان رسولی دیگر ورزشکار ایران در رشته پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به میدان رفتند و حسابی گل کاشتند.

حدادی با هدف کسب طلای آسیا با انگیزه بالایی در راهی این مسابقات شده بود توسط رسولی سورپرایز شد و به مدال نقره رسید. حسین رسولی با ثبت پرتاب دیسک به طول ۶۲.۰۴ به مدال طلا دست یافت تا یک شاهکار را خلق کند و احسان حدادی دیگر پرتابگر کشورمان با ثبت پرتاب ۶۱.۸۲ در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره رسید.

پس از پایان این مسابقات حدادی کفش‌هایش را آویزان کرد تا بصورت رسمی از دنیای حرفه‌ای این رشته ورزشی خداحافظی کند و حالا رسولی که کمتر کسی نام این ورزشکار را شنیده بود در سال‌های آینده یکی از مدعیان کسب مدال طلا و جانشین حدادی در رشته پرتاب دیسک ایران خواهد بود.

عکسی ۲ نفره از احسان حدادی و حسین رسولی در پایان این مسابقه منتشر شده که به همراه هم، پرچم ایران را به اهتزاز درآورده و در حال دور افتخار هستند. این عکس تا این مقطع زمانی، یکی از دراماتیک‌ترین لحظات برای ورزش ایران در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو محسوب می‌شود.

عکس| دراماتیک‌ترین لحظه ورزش ایران در هانگژو/ پرچم ایران بالاتر از طلا و نقره!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا