ورزشی

بیرانوند: استقلالی‌ها از فینال آسیا عکس و فیلم نشان بدهند/ باور کنید صغر سن ندارم!

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی همواره به صراحت لهجه معروف است. او ۵ سال قبل در برنامه فرمول یک نکات جالبی از زندگی خود را مطرح کرد.

وقتی صحبت از حرف‌های صریح می‌شود ناخودآگاه اهالی فوتبال به یاد علیرضا بیرانوند می‌افتند. دروازه‌بان پرسپولیس که مثل همه انسان‌ها به منافع خودش فکر می‌کند و قطعا اشتباهاتی هم دارد ولی انصافا وقتی حرف می‌زند به وضوح می‌توان رگه‌های شفافیت و صداقت را در لابه‌لای آن‌ها پیدا کرد. شاید دقیقا همین مسئله است که او را از اغلب ملی‌پوشان کشورمان متمایز می‌کند چون ترجیح می‌دهد سیاستمدارانه حرف نزند.

بیرانوند پاییز سال ۱۳۹۷ در برنامه فرمول یک علی ضیا حاضر شد و صادقانه در مورد زندگی عادی و ورزشی خودش حرف زد؛ حرف‌هایی که اول آذر ماه همان سال در خبرورزشی هم منتشر شد. علیرضا ابتدا از شوخی‌هایی که بازیکنان پرسپولیس با او می‌کردند شروع کرد و گفت: بچه‌های پرسپولیس من را اذیت می‌کردند و می‌گفتند فقط یک دست کت و شلوار دارم اما حالا چند دست خریده و کنار گذاشته‌ام! راستی در مورد شرایطم و وضعیت قراردادم هم باید بگویم بازیکن پرسپولیس هستم و هرکس من را می‌خواهد باید با این باشگاه مذاکره کند. نکته دیگر هم این‌که برخلاف شایعات مطرح‌شده باور کنید علیرضا بیرانوند صغر سنی ندارد.

نکته جالب دیگر در مورد این مصاحبه آن‌که علیرضا بیرانوند مذاکراتش با باشگاه استقلال در اوایل دهه ۹۰ را هم کتمان نکرد و با صراحت گفت: من دو بار برای مذاکره با استقلال راهی این باشگاه شدم اما توافقی حاصل نشد. این را هم بگویم که قبل از این‌که به پرسپولیس بیایم یک بار در دوره آقای کاشانی برای مذاکره با پرسپولیسی‌ها آمدم اما در آن‌جا هم به نتیجه نرسیدیم. علیرضا منصوریان به من گفت تو را به استقلال می‌برم ولی اگر به پرسپولیس بروی دیگر نمی‌توانی از این تیم جدا شوی.

نکته دیگر در مورد مصاحبه مذکور این‌که بیرانوند زمانی حرف می‌زد که اختلاف میان کارلوس کیروش و برانکو ایوانکویچ به اوج خود رسیده بود اما سنگربان پرسپولیس و تیم ملی اصلا وارد این دعوا نشد و صادقانه گفت از هر دو نفر خیلی یاد گرفته است. نکته پایانی این مصاحبه، کری علیرضا بیرانوند با هواداران استقلال بود. سنگربان اصلی تیم ملی در این رابطه به علی ضیا گفت: قربان هواداران استقلال بروم که انگیزه من را بیشتر می‌کنند. با دوستان استقلالی گاهی کری می‌خوانم و می‌گویم اگر از فینال آسیا فیلم و عکسی دارند، آن را بیاورند و نشان بدهند.

خبرورزشی‌گردی| بیرانوند: استقلالی‌ها از فینال آسیا عکس و فیلم نشان بدهند/ باور کنید صغر سن ندارم!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا