ورزشی

پیروزی شیرین بایرن، رئال و آرسنال و شکست تلخ منچستریونایتد

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم های رئال مادرید، بایرن مونیخ، آرسنال، اینتر موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و منچستر در یک بازی عجیب مقابل کپنهاگن شکست خورد.

کهکشانی‌ها دوباره درخشیدند

رئال مادرید و براگا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳-۰ کهکشانی ها به پایان رسید. در این مسابقه که به میزبانی رئالی ها برگزار شد، شاگردان کارلو آنچلوتی در طول ۹۰ دقیقه بازی برتری نسبت به براگا از خود ارائه دادند و با گل های براهیم دیاز، وینیسیوس و رودریگو به پیروزی رسیدند. آندری لونین، دروازه بان امشب رئال مادرید که به جای کپا آریزابالاگای مصدوم در ترکیب قرار گرفته بود، یک پنالتی را در دقایق ابتدایی بازی مهار کرد.

رئال مادرید با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و به فاصله ۲ بازی مانده به پایان دور گروهی، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

پادشاهی بایرن مونیخ با شاهزاده هری

بایرن مونیخ در خانه با نتیجه ۱-۲ گالاتاسارای را شکست داد و صعود خود به مرحله حذفی را مسجل کرد. هری کین در این بازی دو گل به ثمر رساند تا به روند فوق‌العاده خود در ترکیب باواریایی ها ادامه داده باشد، در سمت مقابل هم باکامبو با شلیک خود در دقیقه ۹۳ کلین شیت نویر را خراب کرد.

یک آرژانتینی ستاره افعی‌ها شد

در گروه D امشب از ساعت ۲۳:۳۰ اینتر میهمان سالزبورگ بود و با تک گل لائوتارو مارتینز از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۵ موفق شد صعود خود را قطعی کند. آنها در هفته های پیشِ رو باید برای صدرنشینی با سوسیداد مبارزه کنند.

توپچی‌های لندن پادشاه اروپا را نابود کردند

توپچی‌ها در اولین بازی خود در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان سویا بودند که در پایان، آرسنال با نتیجه ۲-۰ از سد پادشاه لیگ اروپا گذشت.

در دیداری که آرسنال در بیشتر دقایق بازی کاملا از حریف اسپانیایی خود برتر بود، شاگردان آرتتا موفق شدند با دو گل از سد سویا بگذرند. دو گل این بازی در دو نیمه مختلف و توسط تروسار در دقیقه ۲۹ و ساکا در دقیقه ۶۴ به ثمر رسید. همچنین مارتینلی هم بازی بسیار خوبی از خودش به معرض نمایش گذاشت و بارها و بارها با استارت‌های انفجاری‌اش خط دفاعی سویا را نابود کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا