ورزشی

پرسپولیس اوسمار؛ آماده‌تر از همیشه

پس از جدایی یحیی از پرسپولیس، دستیار اول او یعنی اوسمار ویرا نتایج قابل توجهی با این تیم کسب کرده است.

سرمربی برزیلی قرمز های پایتخت در پنج دیداری که بر روی نیمکت پرسپولیس نشسته چهار برد و تنها یک باخت دارد. آلومینیوم تنها تیمی بود که توانست در همان اولین بازی نیم فصل دوم، پرسپولیس را شکست دهد و بعد از آن باخت عجیب در اراک، شاگردان ویرا فوتبال با کیفیت تری همراه با بردهای متوالی از خود به نمایش گذاشته اند.

آمارها نشان می‌دهند که ویرا از لحاظ تاکتیکی، تیم را یک قدم رو به جلو حرکت داده است. پرسپولیس 10 گل زده و تنها دریافت سه گل خورده… سرخ ها از حیث امید به گل هم موفق عمل کرده اند و میانگین نرخ امید به گل آنها در پنج دیدار قبلی، عدد ۱/۹۸ را به ما نشان می‌دهد. در واقع این عدد می گوید که شاگردان ویرا به طور تقریبی در هر بازی، بیشتر از یک گل به ثمر رسانده اند.

عیسی آل کثیر با به ثمر رساندن سه گل در حال بازگشت به روزهای اوج خود است. عبدالکریم حسن و استون اورونوف، هماهنگی بسیار خوبی در سمت چپ ایجاد کرده و اگر به همین روند ادامه دهند، می توانند یکی از خطرناک ترین جناح های چپ فصل بیست و سوم را بسازند.

پرسپولیس این روزها در شرایط ایده آلی به سر می برد و با توجه به فاصله سه امتیازی آنها تا صدر جدول، قطعا استقلال جواد نکونام چهارشنبه بسیار سختی را برابر پرسپولیس آماده و قبراق این هفته ها خواهد گذراند. مصاف تیم اول و دوم جدول، دربی است و مثل همیشه، تمام نگاه ها به بازی چهارشنبه شب خواهد بود.

در نهایت باید منتظر ماند و دید که آیا پرسپولیس با ویرا تا پایان فصل به عملکرد خوب خود ادامه می دهد یا اتفاقات دیگری، سرنوشت آنها را در مسیر قهرمانی عوض می کند./ باشگاه خبرنگاران آزاد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا