اصفهان

اقدامات امروز حماس به تاسی از دفاع مقدس است

اقدامات امروز حماس به تاسی از دفاع مقدس است

اصفهان – نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: اگر امروز جبهه مقاومت بارور شده و رزمندگان و مجاهدین اسلام در غزه اینطور به قلب دشمن می‌زنند به تاسی از دوران دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، رحمت الله صادقی ظهر شنبه در همایش پیشکسوتان و بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه استان اصفهان اظهار داشت: اگر امروز سپاه به یک نهاد و مجموعه‌ای که انقلابی ولایت مدار و بی نظیر از لحاظ معنویت در جهان شناخته می‌شود مدیون زحمات شما پیشکسوتان مجموعه نمایندگی ولی فقیه در آن است.

وی افزود: اگر این عقیدتی سیاسی و تبلیغات و تا تأیید صلاحیت، نظارت و برنامه‌های مذهبی و مراسم‌های دینی و اخلاقی است که معنویت و ولایت مداری را در سپاه و بسیج ارتقا بخیشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه شباهت‌های زیادی بین عاشورا و دفاع مقدس وجود دارد افزود: یکی از آن شباهت‌ها تقدس است یعنی در دوران دفاع مقدس نماز، دعا، انس با قرآن، توکل، توسل و مجاهدت در راه خدا به اوج خودش رسیده بود و این را از عاشورا الگو گرفته بود.

وی اضافه کرد: ویژگی دوم ماندگاری دفاع مقدس است که هرچه از آن می‌گذرد انس و الگوگیری مردم و جوانان ما مانند عاشورا حرارتش گرم‌تر می‌شود.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه اثرگذاری ویژگی دیگر دفاع مقدس است که از عاشورا به ارث برده و افزود: اگر امروز جبهه مقاومت بارور شده و رزمندگان و مجاهدین اسلام در غزه این‌طور به قلب دشمن می‌زنند به تاسی از دوران دفاع مقدس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌ها، غیرت و مردانگی بود که شباهت ویژه‌ای به عاشورا داشت و ما باید آن راحفظ کنیم غیرت در دین، غیرت در ناموس، غیرت در کشور و تمامیت ارضی، ما باید تلاش کنیم این غیرت همچون دوران دفاع مقدس الگو شود و به نسل‌های بعدی انتقال پیدا کند.

وی تاکید کرد: آن استاد دانشگاهی که دانشجویان خود را به مهاجرت تشویق می‌کند آن هنرمندی که در این مملکت مشهور شده اما از پشت به کشورش خنجر می‌زند آن ورزشکاری که حرمت پرچم کشور خودش را نگه نمی‌دارد نمادی از بی غیرتی است اما آن رزمنده ای که با دست خالی گرسنه و تشنه در مقابل دشمن می‌ایستد تا به شهادت می‌رسد نمادی از غیرت است./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا